اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۰۸
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی برابر نفت را خوب شروع نکردیم، چون استرس داشتیم.
۲۰:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| صمد مرفاوی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید بابت اینکه روز گذشته نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم از شما عذرخواهی کنم. روز گذشته به دلیل اینکه تمرین داشتیم و خیابان‌ها ترافیک بود نتوانستم به نشست خبری برسم.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که امروز 3 امتیاز حساس را به دست آوردیم که در این راستا باید از تلاش بازیکنانم تشکر کنم. ما بازی را خوب شروع نکردیم، چراکه استرس زیادی داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: نفت تیم باکیفیتی است و امروز موقعیت‌های گل زیادی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ما یک گل زودهنگام دریافت کردیم که روی روند کاری‌مان تأثیر گذاشته بود اما در ادامه سعی کردیم به بازی برگشته و نتیجه را تغییر دهیم. 

مرفاوی ادامه داد: سعی کردیم بازی هجومی ارائه کنیم اما باید بگویم نفتی‌ها مخصوصاً در نیمه دوم از ما بهتر بودند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. ما هم توانستیم از فرصت استفاده کرده و با تعویض‌هایی که انجام دادیم به بازی برگردیم. در نهایت هم گل دوم را زدیم و برنده بازی شدیم.

وی عنوان کرد: تیم نفت به خوبی از ضربه‌های ایستگاهی استفاده می‌کند ما تلاش کردیم در نیمه دوم نفراتی را وارد زمین کنیم که بتوانند از نظر فیزیکی به ما کمک کنند. تمام تلاشمان این بود که بازی را کنترل کنیم تا در این مسابقه که برای ما خیلی حیاتی بود پیروز شویم. حالا می‌خواهیم در بازی هفته آینده در قم پیروز شویم و در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری