اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۲۷۸
کاپیتان تیم فوتبال استقلال برنامه جدی برای سرمربی شدن در فوتبال مدنظر دارد.
۲۱:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| خسرو حیدری و امید ابراهیمی باجناق شدند. این اتفاق چهارشنبه‌شب رخ داد. چند روز قبل، خسرو در تمرین استقلال به نزدیكانش گفته بود چهارشنبه‌شب مراسم نامزدی امید و خواهرخانمش است.
 
این مراسم برگزار شد و خود ابراهیمی هم تصویری از آن منتشر كرد تا خیلی از فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌ها به این بازیكن با اختلاف تبریك بگویند.
 
رفاقت خسرو و امید از روزهای حضور در استقلال شروع شد. آن روزها امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود. امید ابراهیمی حدود 7 سال قبل از شهرداری بندرعباس به این باشگاه رفت و سال بعد كه حیدری به سپاهان رفت، با او همبازی شد. رفاقت آنها از همان روزها شروع شد تا همین حالا كه فامیل شده‌اند. رابطه این دو بسیار نزدیك است و همواره تصمیمات‌شان را با مشورت هم می‌گیرند.
 
خسرو روی استقلالی شدن امید تأثیر زیادی داشت و امسال هم برای تمدید قراردادش نقش اول را بازی كرد. خسرو برای آینده نقشه‌هایی هم چیده است و فكرهایی در سر دارد. حیدری می‌خواهد بعد از اتمام دوران بازیگری‌‌اش، سریعاً سراغ مربیگری برود. او این توانایی را در خود می‌بیند و به مربیگری هم علاقه زیادی دارد. حیدری از همین حالا تلاش می‌كند تا كار مربیگری را یاد بگیرد. كنار دست منصوریان هم به هدف‌هایش تا حدودی رسیده است. منصوریان دوست دارد به باتجربه‌های تیمش نكات مهم مربیگری را بگوید و خیلی وقت‌ها آنها را شریك می‌كند. همین امسال و در ابتدای فصل گفت خسرو و رحمتی دست راست‌های او هستند‌؛ این یعنی می‌توانند كمك‌حال كادر فنی باشند. حیدری هم از این فرصت استفاده كرده و گاه مثل یك مربی كنار زمین به بازیكنان نكاتی را می‌گوید و یا اینكه در تمرینات زیاد با جوان‌ها حرف می‌زند.
 
او در نظر دارد در آینده خیلی زود سرمربی شود. رفاقت و حالا فامیل شدن با امید هم باعث شده تا او یك نقشه در سر داشته باشد: «امید را دستیارم می‌كنم!» خسرو در این‌باره گفته است: «اگر سرمربی شدم، امید قطعاً دستیار اولم خواهم بود. با او خیلی راحت هستم و دوست دارم با هم كار مربیگری كنیم.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین