اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۲۷۰
بعد از گل امید نورافکن به پدیده، این بازیکن همراه سرمربی استقلال شادی عجیبی را انجام دادند.
۱۹:۳۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار تیم‌های استقلال و پدیده با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است.

*رحمتی دروازه‌بان استقلال همچنان سوژه اول ورزشگاه است و هر اندازه که هواداران استقلال او را تشویق می‌کنند، از سوی دیگر هواداران پدیده با کنایه با او رفتار کرده و علیه او شعار می‌دهند

*رحمتی قبل از آغاز نیمه دوم، در آغوش منصوریان قرار گرفته و سرمربی استقلال به او دلداری داد.

*کاوه رضایی که در نیمه اول بر سر یک توپ‌جمع کن فریاد زده بود با پایان این نیمه به سمت او رفته و این توپ‌جمع کن را بوسیده و از او معذرت‌خواهی کرد.

*در بین دو نیمه نتایج نیمه اول سایر دیدارهای لیگ از بلندگو اعلام شد که نتیجه دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی هواداران پدیده را خوشحال کرد و نتیجه دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن موجب شادمانی استقلالی‌ها شد.

*با آغاز نیمه دوم و تاریک شدن هوا، شرایط جوی ورزشگاه نیز تغییر کرده و هوا رو به سردی رفته است تا جایی که هواداران را با دشواری به خاطر شرایط جوی بازی را تماشا می‌کنند.

*هواداران پدیده با شعار «سید آقای گل» به رحمتی کنایه زدند و در یک صحنه نیز از او می‌خواستند تا بدون توجه به سایر بازیکنان استقلال، این بازیکن به سمت آنها برود.

*در یک صحنه علیرضا منصوریان به شدت به قضاوت داور اعتراض کرد.

*مدیرعامل پدیده نیز در ورزشگاه حضور دارد.

*هواداران استقلال با روشن کردن نور موبایل‌های خود صحنه‌های قشنگی را خلق کردند.

*با وجود آنکه نام فرشید اسماعیلی در لیست بازی وجود ندارد، اما این بازیکن در نیمه دوم تعویض شده و به زمین بازی رفت. ظاهرا بعد از اینکه امید ابراهیمی از لیست خارج می شود کادرفنی استقلال تصمیم می گیرد فرشید اسماعیلی را در فهرست جای دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری