اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۲۳۴
تیم ملی الف کشورمان در دیدار پایانی رقابتهای فوتوالی قهرمانی آُسیا برابر تیم ملی الف تایلند که قهرمانی این مسابقات را به یدک می‌کشد در یک مبارزه تماشایی شکست خورد و به مقام دوم قاره کهن دست یافت.
۱۷:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در این دیدار مهیج که عصر امروز برگزار شد ، تیم الف کشورمان متشکل از عثمان سن سبیلی و جمیل کر با نتایج 18 بر 11و 18بر13 ( دو برصفر ) مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم ایران در این پیکار دیدنی و حساس، نمایش خوبی داشت اما ملی پوشان تایلند که از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و قهرمان بلامنازع قاره آسیا محسوب می شوند ، توانستند با ارایه یک بازی هوشمندانه در نهایت به برتری برسند و قهرمان شوند.
از سویی دیگر تیم تیم ملی ب ایران ( حامد شادان و وحید ایمری ) در دیدار رده بندی مغلوب تیم ملی ب تایلند شد و در رده چهارم آسیا قرار گرفت.
همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات ، حامد شادان به عنوان پدیده رقابتها معرفی شد و جایزه ویژه ای به وی اهدا گردید.
ملی پوشان کشورمان را در این مسابقات معتبر قاره ، مهرداد رجبی به عنوان مربی و مسعود خسروی سرپرست انجمن فوتوالی به عنوان مدیر هدایت می کردند.
رقابتهای فوتوالی قهرمانی آسیا باحضور 14 تیم در چهار گروه در شهر کان چانابوری کشور تایلند برگزار ‌شد و با شناخت تیم های برتر بکار خود پایان داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری