اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۲۲۶
هواداران مشهدی استقلال به‌شدت علیه اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه موضع گرفتند.
۱۷:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال در حالی از ساعت 18 آغاز می‌شود که در حال حاضر فقط حدود 3 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که 2 هزار و 500 نفر از این جمعیت را هواداران استقلال تشکیل می‌دهند، هرچند که کری زیادی بین آنها و هواداران پدیده وجود دارد.

*‌ اتوبوس استقلال ساعت 16 و 30 دقیقه در میان تشویق شدید هواداران این تیم وارد ورزشگاه شد و بازیکنان به همراه کادر فنی یک به یک وارد رختکن شدند. بعد از دقایقی بازیکنان استقلال به همراه کادر فنی این تیم برای بررسی شرایط زمین به محوطه چمن آمده و مورد تشویق قرار گرفتند.

* داوران این مسابقه نیز یک ساعت و نیم قبل از بازی با لباس شخصی از چمن و دروازه‌ها بازدید کردند.

* علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به‌محض ورود به زمین مسابقه توسط هواداران به‌شدت تشویق شد و او در حالی‌که دستان خسرو حیدری را در دستانش داشت به سمت هواداران رفت و ابراز احساسات آنها را پاسخ داد. خسرو حیدری نیز به‌شدت تشویق شد.

* در ادامه منصوریان دقایقی را با خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای به صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت.

* هرایر مگویان بازیکن ارمنی استقلال دقایقی را با هارویان بازیکن ارمنی پدیده که البته امروز مصدوم است و در لیست تیمش قرار ندارد، به خوش‌وبش پرداخت.

*‌ مجتبی سراسیابی سرپرست پدیده برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشت و لحظاتی را با خسرو حیدری و سایر بازیکنانم استقلال به خوش‌وبش پرداخت.

* هواداران هر دو تیم به صورت ایسلندی تیم‌های خود را تشویق کردند.

* هواداران استقلال با در دست گرفتن برگه‌های کوچک که بر روی آنها علنی اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه موضع‌گیری شده است، به انتقاد علیه آنها پرداخت و از فتح‌الله زاده حمایت کردند. آنها مدام و به طور پیاپی علیه افتخاری، معینی، زمانی و بزرگی شعار سر دادند و خواستار جدایی آنها از استقلال هستند و از وزیر ورزش می‌خواهند تا فتح‌الله‌زاده به استقلال بیاید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری