اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۲۰۷
فرزند پیشکسوت با سابقه پرسپولیس و فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، با توجه به اعلام پزشکان، پدرش امروز شنبه از دستگاه‌های پزشکی جدا شود.
۱۵:۲۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط عمومی پدرم نسبت به قبل بهتر شده است و پزشکان اعلام کردند چنانکه ترشح آب در ریه مشکل‌ساز نشود، امروز دستگاهی که برای جمع‌آوری ریه به وی متصل است، جدا خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت پزشکی ابراهیم آشتیانی ادامه داد: این مشکلات در پی اقدام برای آنژیوگرافی پیش آمد و فکر می‌کنم پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، باید برای رفع مشکل اصلی نسبت به آنژیو اقدام کنیم.

همچنین امیدوارم پدرم در این شرایط تنها نماند. به هر حال چهره‌هایی مثل ایشان در فوتبال خودمان زیاد نیستند. البته مسئولان لطف زیادی داشتند و امیدواریم پیگیری‌هایشان ادامه پیدا کند. مسئولان باشگاه و شخص آقای طاهری که دیروز جمعه برای عیادت آمدند و الان هم آقای کیومرث هاشمی در راه هستند.

وی گفت: علی کریمی هم صبح امروز شنبه از پدرم عیادت کرد. البته فکر می‌کنم پدر ممنوع‌الملاقات شوند چون پزشکان گفته‌اند که اگر از دستگاه جدا شود، باید در محیط استریل باشند تا خدای ناکرده مشکلات تنفسی به وجود نیاید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری