اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۱۸۵
اگر اتفاق خاصی این چند روز رخ ندهد باید فرشید باقری بازیکن ناراضی و نیمکت نشین را اولین جداشده استقلالی ها در تابستان بنامیم.
۱۵:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشید باقری تابستان گذشته در میانه راه پرسپولیسی شدن سر از استقلال در آورد و رقم قرارداد او به یکی از انتقادهای تند وزیر ورزش وقت تبدیل شد. فرشید باقری که با قراردادی نزدیک به یک میلیاد تومان از صبا راهی استقلال شد از همان روزهای ابتدایی با حاشیه های زیادی مواجه و رفته رفته از برنامه های تاکتیکی علیرضا منصوریان خارج شد.

اتفاقی که او را به یکی از سوژه های نقل و انتقالات زمستانی تبدیل کرد اما باشگاه استقلال به علم به این که دیگر نمی تواند نقل و انتقالی به دلیل محرومیت فیفا داشته باشد مانع جدایی اش شد تا نیمکت نشینی های باقری ادامه پیدا کند. در این بین منصوریان هم با درخشش دو هافبک دفاعی دیگرش ابراهیمی و نورافکن نتوانست زیاد از این بازیکن بهره ببرد تا وضعیت چندان برای باقری خوب پیش نرود.

حالا در فاصله دو هفته تا پایان فصل این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی اتخاذ کرده تا جایی که چند روزی می شود در تمرینات حاضر نمی شود. در این بین بازگشت احتمالی روزبه چشمی هم مزید برعلت شده تا منصوریان نگرانی از بابت پرکردن جای خالی فرشید باقری روی نیمکت نداشته باشد به همین خاطر بازیکن ناراضی آبی ها در حال مذاکره با دو باشگاه مطرح برای فصل آتی است که از مدت ها قبل شرایط او را زیر نظر دارند.

سپاهان در اصفهان و پرسپولیس در تهران دو مشتری دست به نقد فرشید باقری هستند و این بازیکن با اطمینان از این که بیرون نمی ماند قید حضور در تمرینات استقلال را زد تا تصمیم نهایی اش را به اطلاع کادر فنی آبی ها برساند. حال با گذشت زمان کوتاه مشخص می شود که باقری سر از اردوی رقیب در می آورد یا از نصف جهان.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری