اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۱۴۶
تیم بسکتبال دانش آموزى ایران در حالى راهى رقابتهاى جهانى کرواسی شده که انتخاب عجیب بازیکنان این تیم ابهاماتی بوجود آورده است.
۱۱:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| هنوز شبى که عادل فردوسى پور به زیبایی هر چه تمامتر موضوع قهرمانى فوتبال دانش آموزان ما در رقابتهاى جهانى را به چالش کشید، از یاد نبرده ایم. ولى ظاهرا در این بخش متولیان امر بخصوص فدراسیون ورزشهاى دانش آموزى رسالت پرورشى خود را از یاد برده اند و در برخى رشته ها در بر همان پاشنه سابق عدم شایسته سالارى می چرخد.

تیم بسکتبال دانش آموزى ایران در حالى راهى رقابتهاى جهانى کرواسی شده که در ترکیب تیم اعزامى نام بازیکن سفارشی، بدون تمرین و حتى بدون حضور در رقابتهاى قهرمانى سال گذشته انتخابى دبیرستان مقاطع هاى دوره اول و دوم دانش آموزان کشور در اراک دیده می شود.

نکته جالب تر این انتصاب اینکه به گفته والدین یکی از نفراتی که در آخرین لحظه خط خورده، نفر جایگزین با وجود مصدومیت دست و بدون انتخاب و بنا به سفارش و حمایت مربیان راهى این رقابتها شده است.

حال سئوال اساسی از معاونت تربیت بدنى وزارت آموزش و پرورش و رییس فدراسیون دانش آموزى این است که تا چه اندازه بر زیرمجموعه خود نظارت دارند؟ آیا این رقابتها به عنوان صحنه بین المللى براى نمایش شایستگى جوانان کشور است یا صرفا بدون در نظر گرفتن جنبه پرورشی آن، سفر و آمار براى سال جدید!؟

یکی از مربیان حوزه تربیت بدنى آموزش و پرورش در این باره مدعی بود چنین رفتار و انتخابى در سطح رقابتهاى مدارس هم سابقه نداشته چه رسد به تیم ملى دانش آموزى. امید که پاسخ مسئولان براى این موضوع روشن کننده ابهامات باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین