اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۱۱۷
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: عدم سقوط، وجه اشتراک ما با نفت آبادان است.
۲۰:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر،‌گفت: فردا با یک تیم بسیار خوب بازی داریم. تیمی که بازیکنان قوی و با انگیزه‌ای دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند. صنعت نفت سرمربی با تجربه‌ای دارد. وجه اشتراک ما این است که خطر سقوط را حس نمی‌کنیم و می‌خواهیم فوتبال ناب خوزستان را به نمایش بگذاریم و برای ارتقا جایگاهمان در جدول تلاش می‌کنیم. در بازی فردا چند بازیکن ما غایب هستند اما جوانان بسیار خوب و با انرژری در اختیار داریم.

وی افزود: عبدالله کرمی، چاگو و اسماعیل شریفات را در اختیار نداریم. یکی دو مصدوم دیگر هم هستند که در اختیا نداریم.

سعداوی در رابطه با وضعیت قراردادش با فولاد خوزستان تصریح کرد: قرارداد من تا پایان فصل است. صحبت دیگری نداشتیم. تمام تمرکزم معطوف به دو بازی بعدی است. بازیکنان ما مستحق تشویق هستند به جای جریمه. باید به آنها دست مریزاد گفت و باید بیش از این قدرشان را بدانیم. کسانی که از نزدیک شاهد فعالیت و تلاش بازیکنان‌مان هستند این مسئله را تائید می‌کنند. بازیکنان ما با درد و آمپول تمرین می‌کنند. با عرق و تعصب کارشان را دنبال می‌کنند.

سرمربی فولاد تاکید کرد: این بازیکنان شایسته تشویق خاص هستند. یک مقدار در حق این بازیکنان کم لطفی می‌کنیم. این مسئله که در نیم فصل دوم خوب عمل نکردیم. با بدشانسی مواجه شدیم و خیلی از بازی‌های از داوری هم متضرر شدیم. خیلی از مسائل دست به دست هم داد که در مقطعی خوب نتیجه نگرفتیم. جایگاه فولاد خوب نیست اما زمانی که تصمیم به بومی‌سازی می‌گیریم باید صبر و حوصله کنیم. تیم‌های فعال در خوزستان با توجه به سرمایه انسانی ستان می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند. مثلا تیم خوب صنعت نفت چرا باید آنقدر دغدغه داشته باشد. باید شرایطی فراهم شود که این تیم‌ها با فراغ بال فعالیت کنند و هر چه زودتر به گزینه‌هایی تبدیل شوند که در فوتبال کشور حرف برای گفتن داشته باشند و مثل گذشته بتوانیم در فوتبال ایران یکه‌تازی کنیم.

سرمربی فولاد در مورد شرایط وحید طالب‌لو و اینکه آیا مصدومیت دارد، اظهار داشت: طالب‌لو هم هست و باید ببنیم از او از ابتدا استفاده می‌کنیم. امیدوارم بازی فردا زیبا از آب در بیاید و همه لذت ببرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری