اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۱۰۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: انگیزه، مهم‌ترین عامل موفقیت ما در آسیا است.
۱۹:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد، گفت: اعیاد شعبانیه و روز کارگر را تبریک می‌گویم. فردا یکی از بهترین مسابقاتمان را در پیش داریم. تا به اینجا با لطف و عنایت خدا توانستیم سربلند شویم. گسترش فولاد جزو تیم‌های خوب و با ثبات فوتبال ایران بوده است. آنها کادرفنی خوبی دارند. این تصور وجود داشت که گسترش مدعی قهرمانی باشد اما آنها هم درگیری‌های خاص خودشان را داشتند. گسترش برایمان قابل احترام است و امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری دارند، افزود: چند عامل در این امر دخیل است. ابتدا کیفیت خوب زمین‌ها و انگیزه‌ای که وجود دارد بازیکنان را علاقمند به حضور در خارج از کشور می‌کند. در مسابقات آسیایی همه به دنبال کسب درآمد هستند و می‌خواهند زیبا بازی کنند؛ مهمترین عامل انگیزه بازیکنان ما است که دلیل عملکرد خوب آنها در مسابقات آسیایی است.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد:‌ همیشه از من در مورد مسائل مالی سوال می‌شود و وقتی این مسئله رامی‌گویم در کامنت‌ها مردم به این مسئله انتقاد می‌کنند. بازیکنان ما همه مصمم هستند اگر مشکلات حل شود در استقلال خوزستان بمانند. چندی پیش نزد شریعتی استاندار باشگاه بودم او قول داده مشکلات حل شود و قبل از بازی با الجزیره هم به بازیکنان پول پرداخت شود تا روحیه تیم افزایش یابد.

پورموسوی تصریح کرد: برخی گفته بودند بازیکنان ما 80 درصد قراردادشان را دریافت کردند که این مسئله اصلا واقعیت نداشته است. به استاندار هم گفتم این مسئله صحت ندارد 3/5 میلیارد به بازیکنان پرداخت کردیم. بخشی از این پول هم به 26 درصد باقی مانده قراردادهای سال قبل اختصاص پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: طیبی و ماهینی را در بازی فردا در اختیار نداریم. این بازی فرصت خوبی برای جوانانی است که کنار تیم حضور داشتند و می‌توانند فردا توانایی خود به اثبات برسانند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری