اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۹۷
نشست مشترک روسای فدراسیون جهانی و اسیایی سپک تاکرا با رییس شورای المپیک اسیا در فضایی صمیمی برگزار شد که خروجی رضایت بخشی داشت.
۱۹:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی٬این نشست صمیمانه در هتل کنتینانتال شهر بانکوک برگزار شد که «شیخ احمد الصباح» رئیس کویتی شورای المپیک آسیا٬ «چاروک آری چاکاران» رئیس فدراسیون جهانی سپک تاکرا٬ «عبدالحلیم بن قادر» دبیرکل این فدراسیون و رئیس کنفراسیون آسیا و «سهراب آزاد» رئیس انجمن سپک تاکرای ایران و نایب رئیس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا حضور داشتند. 

سهراب آزاد در خصوص رئوس این نشست به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در این جلسه در خصوص مسائل مختلف سپک تاکرای جهان و آسیا بحث و تبادل اندیشه شد . ازجمله حضور پرقدرت تیمهای قاره کهن در رشته مهیج و پرطرفدار سپک تاکرا در بازیهای آسیایی جاکارتا و بسط و اعتلای این ورزش در آسیای میانه با محوریت ایران. 

وی افزود: توسعه و ارتقای سپک تاکرا در آسیای میانه که ریاست آن با ایران است ٬ مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین مقرر شد در این راستا٬ مسوولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون اسیا به ایران سفر کنند و با حضور آنهارسما دفتر کنفدراسیون سپک تاکرای اسیای میانه در تهران راه اندازی شود. 

نایب رئیس فدراسبون جهانی و کنفدراسیون اسیا در ادامه اظهار داشت: رییس شورای المپیک اسیا پس از انکه گزارشی از وضعیت سپک تاکرا در اسیا و راهکارهای لازم برای پیشرفت این رشته در نقاط مختلف قاره کهن از جمله اسیای میانه با مرکزیت ایران را شنید ٬ ابراز خشنودی کرد. شیخ احمد از اینکه این رشته مهیج در عرصه اسیا روز بروز سیر صعودی طی می کند ٬ خرسند شد و از تلاش های مسوولان فدراسیون حهانی و کنفدراسیون اسیا در این زمینه قدردانی و تشکر کرد. 

وی اضافه کرد: رئیس شورای المپیک آسیا حضور کشورهای اسیای میانه در بازیهای داخل سالن آسیا رامهم خواند و تاکید کرد باید از این طریق تلاش شود تا تجربه آنها در سپک تاکرا بیشتر شود. 

آزاد در پایان تصریح کرد. شیخ احمد همچنین از تلاشهای ایران برای ارتقای سپک تاکرا ٬ سپردن کنفدراسیون سپک تاکرای اسیایی میانه به کشورمان و اشتیاق ایران برای حضور در بازیهای اسیایی 2018 جاکارتا ابراز خوشحالی کرد.

شایان ذکر است سهراب‌آزاد پس از اتمام این نشست راهی کان چانابوری شد و به ملی‌پوشان فوتوالی پیوست.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری