اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۹۰
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص برخی اظهارات نسبت به انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستای و بازی های بومی محلی واکنش نشان داد.
۱۸:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نسبت به برخی اظهارات در خصوص انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی واکنش نشان داد.

داورزنی در این باره گفت: شایسته تر بود دوستان عزیز کمى بیشتر دقت می کردند هم به صحبت هاى آقاى سلطانى فر و هم به حکم صادره که دقیقا در جهت رعایت قانون بوده است.

داورزنی تصریح کرد: صدور حکم سرپرست فدراسیون روستائى عشایرى در راستاى بیانات و سیاست اعلامى در جلسه فدراسیونها انجام شده است همانطور که دوستان می دانند آقاى جعفرى ریاست این فدراسیون را به عهده داشت و دوران چهارساله ریاست وى به اتمام رسیده بود و ضرورتا باید جهت ادامه فعالیت در همان فدراسیون تا انجام انتخابات حکم سرپرستى براى او صادر مى شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خاطرنشان کرد: در گذشته حکم سرپرستى براى شخص دیگرى صادر مى شد که این موضوع تبعاتى براى فدراسیون داشت که صدور حکم سرپرستى براى ریاستى که دوران چهارسال آن تمام شده دقیقا در جهت همان سیاست اعلام شده قبلى است.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: داورزنی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری