اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۸۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: وقتی تیم نتیجه نگیرد مقصرش من هستم اما قرار نیست هر جا می‌روم جا بیاورم و مگر گواردیولا هر جا می‌رود قهرمانی می‌آورد.
۱۷:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: به شهر قشنگ اصفهان آمدم. چه زمانی که مسئولیت در این شهر داشتم و چه به عنوان مربی به این شهر آمدم همیشه آرامش داشتم. می‌خواستم در سپاهان جام آسیایی بگیرم که نشد. اصفهان شهر با لیاقت‌ها است. امیدوارم این تیم به دوران طلایی‌اش باز گردد. این روزها را می‌دیدم و می‌گفتم برخی در راهی می‌روند که تیم دچار مشکل می‌شود. سپاهان در آسیا حرف برای گفتن داشت. دعا می‌کنم این تیم به دوران طلایی خود باز گردد. سپاهان ورزشگاه خوبی هم دارد.

وی افزود: بازی برای هر دو تیم مهم است. هم ما می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم و هم سپاهان که می‌خواهد به آسیا برسد.فردا 13، 14 بازیکنمان را در اختیار نداریم و می‌دانیم با مشکلات زیادی روبرو هستیم خوشحالم ورزشگاه نقش جهان درست شده و ورزشگاه باکیفیت در اختیار سپاهان قرار گرفته است. حق سپاهان داشتن چنین ورزشگاهی است. جا دارد از خدا برای شادی روح آن دو، سه جوان که در مسیر ورزشگاه فولادشهر دار فانی را وداع گفتند طلب مغفرت کنیم و امیدوارم روحشان شاد باشد.

وی افزود: زلاتکو کرانچار به سپاهان بازگشته او از مربیان بزرگ و تأثیرگذار است که در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته است جا دارد از عبدالله ویسی هم یاد کنیم. در بازی فردا تلاش می‌کنیم هر سه امتیاز را کسب کنیم، جایگاه خوبی داریم اما شرایطمان خوب نیست اگر چنین نتیجه‌ای گرفتیم به خاطر لطف خدا است. این تیم با این شرایط باید به جایگاه دو رقمی می‌رسید. در تیم ما خیلی از بازیکنان معرفتی کار می‌کنند،‌سربازی و قرارداد اخباری چند روز دیگر به اتمام می‌رسد و ما به طور کامل تلاش می‌کنیم. خالد شفیعی و سعید آقایی با مصدومیت بازی می‌کنند. در سه ماه قبل شرایط سختی داشتیم اما عقب‌نشینی نکردیم. 

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که ابتدا ادعا کرد یک زمان سؤالی پرسیده و او اعتقاد داشته سؤالش خطی بوده عنوان کرد: پس شما خط نگیر تا ما نگوییم سؤال خطی است (با خنده). این بار که سؤال می‌پرسی که خط نگرفته‌ای (با خنده). مطلبی را فراموش کردم، وقتی به نشست می‌آمدم دیدم در زاینده‌رود آب است که خیلی خوشحال شدم، زمانی که در اصفهان بودم اکثراً با همسرم در کنار زاینده‌رود قدم می‌زدیم این رود خشک بود که از این مسأله خیلی ناراحت می‌شدیم. 

وی در پاسخ به سؤال همان خبرنگار در رابطه با به پایان رسیدن قرارداد اخباری و اینکه چه راهکاری برای حل این مشکلات دارد، گفت: باید به سؤال شما به دو شکل پاسخ دهم. اختیار اخباری دست ما نیست و این بازیکن با سایپا قرارداد دارد مثلاً وقتی مالی تعلق به فردی دارد شما نمی‌توانید برای آن تصمیم بگیرید. وضعیت این بازیکن هم به نوعی به این شکل است. باشگاه ابتدا باید تعهدات و قراردادهای خارجی را پرداخت کند تا برخی پنجره نقل و انتقالاتی باز شود از طرف دیگر هم باید مذاکرات با بازیکنان فعلی پیش برود. ما علاوه بر لیگ برتر درگیر جام حذفی هم هستیم شما می‌دانید زبان من تلخ است و جز خدا زیر بار منت هیچ کسی نمی‌روم. اما حقیقتاً مصطفی آجرلو امسال به اندازه 6 مدیر زحمت کشیده و دائم پرونده‌های خارجی به باشگاه می‌آید، قراردادها با دلار 900 تومان پرداخت نشده و حالا باید با دلار 4 هزار تومان پرداخت شود خدا کند بعد از انتخابات این دلار به 8 هزار نرسد.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید شما با سپاهان برنامه داشتید و دو بار قهرمان شدید و با استقلال هم همین‌طور اما به نظر می‌رسد در تراکتورسازی این گونه نبودیم که قلعه‌نویی پاسخ داد، اصلا این گونه نیست. اگر هم مشکلی باشد از امیر قلعه‌نویی است. وقتی تیم نتیجه نگیرد تقصیر من است اما مگر گواردیولا هر جا می‌رود تیمش را قهرمان می‌کند؟  من تراکتورسازی را یازدهم تحویل گرفتم و اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم الان در کورس قهرمانی باشیم و حداقل الان سهمیه‌مان قطعی شده بود.

وی تأکید کرد: حرف چند هفته قبلم را می‌زنم،‌سروش رفیعی با وجود 7 ملی‌پوش به پرسپولیس اضافه شد و این تیم را دگرگون کرد یا کامیابی‌نیا با غیبتش باعث سکته تاکتیکی پرسپولیس شد، شما ببینید ما 8 نفر را نداریم. واقعیت قضایا را باید خوب نگاه کنیم ولی تا همین جا هم خدا به ما عنایت داشته و قرار نیست هر جا می‌روم جام بگیرم و قهرمان شوم. 

قلعه‌نویی در خصوص رویارویی تیمش با سپاهان، گفت: این دو تیم ریشه مردمی دارد و هر دو شهرستانی هستند ولی زمانی که من به سپاهان آمدم صحبتی را به ساکت گفتم من به او گفتم که می‌خواهم سپاهان را فرااستانی کنم و دوم  اینکه روی  این تیم اثرگذاری داشته باشم. خوشحالم به هر جایی که می‌رفتیم 90 درصد ورزشگاه را اصفهانی‌ها پر می‌کردند حالا بماند که تبریزی‌ها خودشان خودجوش تماشاگران بسیار خوبی دارند و همه شهرها از تیمشان حمایت می‌کنند اگر هم ایرادی وجود داشته باشد از من قلعه‌نویی است.

وی تأکید کرد: همه ایران سرای من است، سپاهان به جای خودش و تراکتورسازی هم به جای خودش. من از شخص ساکت و کسانی که با آ‌نها کار کردند تشکر می‌کنم و بعضی مواقع دوستان به من می‌گویند اسم همه افراد را نیار اما من با کسی که کار کرده باشم و برای ایران زحمت کشیده باشد اسمش را می‌‌آورم. 

خبرنگاری در پایان، گفت: سپاهان نیاز به چهارمی دارد و شما نیاز به دومی و بازی فردا چطور می‌شود که قلعه‌نویی گفت ما هر جا که برویم یک احساس داریم و یک تعهد اما قطعاً جفت قضایا خوب است و ما باید برای تیم خودمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین