اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۷۴
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا بازی سختی با صبا داریم.اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد خیلی به خطر می‌افتد.
۱۴:۵۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی دایی در نشست خبری گفت:فردا بازی سختی با صبا داریم.اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد خیلی به خطر می افتد ما خوب تمرین می کنیم و امیدوارم هر سه بازی باقی مانده را ببریم.

دایی در خصوص ماندن در فصل آینده در تیم نفت افزود: مطمئنا تیمی که صاحب ندارد و کسی جوابگو نیست صحبت کردن راجع به ماندن در این تیم کار اشتباهی است. ما تا الان فقط برای بچه‌ها ماندیم و بچه‌ها با تمام توان تمرین می‌کنند و اگر خدا بخواهد کابوس این فصل را یکی دو هفته آینده به پایان می‌رسانیم.

وی در مورد اینکه چرا با وجود نابسامانی باشگاه نفت همچنان در لیگ برتر شرکت می‌کنند، اظهار داشت: ما به احترام سازمان لیگ و فوتبال و اخلاقی که باید آن را رعایت کنیم ادامه می‌دهیم. دوست نداریم حق تیمی ضایع شود. من به عنوان کار حرفه‌ای به این مسئله نگاه می‌کنم و هر چند خیلی‌ها به صورت حرفه‌ای نه باشگاه اداره می‌کنند و نه کاری می‌کنند اما ما به حرفی که می‌زنیم پایبندیم و تا آخرش ایستاده‌ایم چه برسد به اینکه قرارداد امضا کنیم. من و بازیکنانم به احترام قراردادی که امضا کردیم ایستاده‌ایم. هیچ تیم با این شرایط نمی‌تواند ادامه دهد. با این حال ما این کار را می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد شایعه شکایت او از پرسپولیس و مسدود کردن حساب باشگاه پرسپولیس گفت:‌اکنون که بحث پرسپولیس شد باید ابتدا از ابراهیم آشتیانی یادی کنیم که از پیشکسوتان باشگاه است. من برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم شرایطش بهبود پیدا کند و در خدمت ایشان باشیم. در مورد صحبتی هم که کردید باید بگویم یک بخشی از آن درست است و بخشی دیگر درست نیست. من از پرسپولیس شکاست کرده‌ام. کمیته انضباطی به سود من رای داده اما هنوز رای استیناف باقی مانده است. بنابراین من که هنوز رای نگرفتم بتوانم حساب باشگاه را ببندم. نمی‌دانم چه صحبت‌هایی شده و چه چیزهایی عنوان می‌کنند اما عقل سلیم چه می‌گوید؟ من باید حکم قضایی داشته باشم تا حساب جایی را مسدود کنم. در حالی که هنوز رای نگرفته‌ام. من و شما و مردم بچه نیستیم.

دایی افزود: مدیران پرسپولیس این همه طلبکار دارند بنابراین آیا پول بزرگی را به حسابشان واریز می‌کنند تا بلوکه شود؟ می‌توانیم موجودی باشگاه پرسپولیس را از حساب‌هایی که دارند بپرسید. اگر بالای 20 میلیون تومان در حساب‌شان پول بود هر چه خواستید بگویید. اصلا اینها پول را در حساب نمی‌خوابانند. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید. اگر 20 یا 30 میلیون پول در حساب این باشگاه باشد فکر می‌کنم نفری 300 یا 400 هزار تومان به بازیکنان می‌رسد.

وی در ادامه عنوان کرد: مدیریت ناصحیحی که در فوتبال ما حاکم است این اوضاع را به وجود آورده است. شما ببینید بعضی از بازیکنان به خاطر 30 یا 40 درصد پول که گرفتند اعتصاب می‌کنند. بعضی‌ها به خاطر 20 درصد و بعضی هم به خاطر 80 درصد اعتصاب می‌کنند. البته به نظر من اعتصاب اصلا معنایی ندارد ولی بعضی وقت‌ها آنها مجبور می‌شوند اعتصاب کنند.ما این همه طلبکار داریم. کدامشان به حقوقشان رسیده‌اند. البته کمیته انضباطی و کمیته استیناف کار خود را انجام می‌دهند و رای می‌دهند ولی کدامشان قدرت اجرایی کردن را دارند که بتوانند طلبکارها به پولشان برسند. اینجا چون کمیته اجرای احکام وجود ندارد آقایان فرار می‌کنند. اگر این مسائل را در دادگاه شکایت کنیم می‌توانیم ببینیم کسی نمی‌تواند از زیر بار اینها فرار کند. تیم نفت در دست کسانی است که نه حساب بانکی آنها چک شده و نه عقبه آنها را درآورده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت در پاسخ به این سؤال که آیا حساب باشگاه نفت مسدود شده است یا خیر، گفت: من خبر ندارم. باید مسئولین و مدیران باشگاه پاسخگو باشند. باشگاهی که 8 میلیارد قرارداد می‌بندد پرداخت 350 میلیون برایش پولی نیست. من از این موضوع خبر ندارم و دوست ندارم از این مسائل بیشتر بدانم.

دایی در پاسخ به این سؤال که کریمی اگر مشکلی با شما دارد چرا نمی‌آید و رو در رو صحبت نمی‌کند. پیشنهاد شما در این خصوص برای حل مشکل چیست، گفت: من راجع به مسائل خودم می‌توانم تصمیم بگیرم وهر کسی هر طور که دوست دارد می‌تواند زندگی کند. من وقت ندارم که پاسخ این و آن را بدهم و همیشه گفته‌ام صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری