اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۷۲
با شکست پوریا عرفانیان مقابل نماینده اسپانیا پرونده هوگوپوشان ایرانی در دومین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی بدون مدال بسته شد.
۱۴:۲۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور 2163 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی و در سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.

امروز (جمعه)در دومین روز این رقابت‌ها، در گروه مردان تکواندوکاران اوزان 80- و 87- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که پوریا عرفانیان (وزن 80- کیلوگرم)، سعید رجبی و مهدی خدابخشی (وزن 87- کیلوگرم) نمایندگان ایران بودند.

در وزن 80- کیلوگرم پوریا عرفانیان در نخستین مبارزه «بوگدان گرچکین» از روسیه را 20 بر 18 شکست داد اما در دومین پیکار خود به مصاف «رائول گارسیا» اسپانیایی رفت و 3 بر 4 نتیجه را واگذار نمود و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن 87- کیلوگرم مهدی خدابخشی و سعید رجبی نمایندگان کشورمان بودند. سعید رجبی در نخستین گام نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» نماینده روسیه واگذار نمود و خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت، مهدی خدابخشی نیز در گام نخست «انصار اوگاز» از ترکیه را 5 بر یک از پیش رو برداشت، اما در ادامه به مصاف نماینده «ولادیسلاو لارین» رفت و نتیجه را 13 بر 18 واگذار کرده و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. «لارین» که حریف دو نماینده کشورمان در این وزن بود مدال برنز قهرمانی جهان 2015، نقره گرندپری 2016 و طلای قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد.

اما در روز نخست این رقابت‌ها در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی بر سکوی نخست ایستاد و میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم قهرمان شد. هادی تیران‌ولی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن 58- کیلوگرم در نخستین گام 28 بر 26 نتیجه را مقابل نماینده کشور میزبان واگذار کرد، فرزان عاشورزاده تکواندوکار 63- کیلوگرم کشورمان که در نخستین مبارزه در مقابل تکواندوکار ترکیه ای 28 بر 12 به پیروزی رسیده بود، از ادامه مبارزه انصراف داد. سروش احمدی نیز پس از کسب 3 پیروزی در چهارمین مبارزه نتیجه را در «راند طلایی» به نماینده کشور بلژیک واگذار نمود.

فردا (شنبه) و در روز سوم این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 54- و 68- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که کامران مردانی‌پور، آرمین هادی‌پور، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری به عنوان نمایندگان ایران هستند.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین