اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۶۸
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای بازی فردا آماده ایم، بازی با پیکان مهم است باید سه امتیاز را بگیریم
۱۷:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین فرکی در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان گفت:
برای بازی فردا آماده ایم.بازی با پیکان مهم است باید سه امتیاز را بگیریم.این مسابقهبازی خارج از خانه ما محسوب می شود.

وی افزود: تیم پیکان به عنوان نماینده استان تهران برای ما قابل احترام است، نتایجی که این تیم تاکنون کسب کرده دلیلی بر آن است که آنها نگران وضعیت جدول نیستند و نگرانی شامل حال ما است. شکست ما مقابل نفت در هفته قبل روی شرایط کلی تیم تأثیرگذار بود و تأثیر بدی روی تیم گذاشت اما خودمان را آماده بازی با پیکان کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم شکست هفته گذشته را جبران کنیم. ضمن اینکه پیکان تیمی است که بازیکنان خوب و جوانی دارد. نتایجی که در نیم‌فصل اول گرفته کمک زیادی در نیم‌فصل دوم به این تیم کرده است. پیکان تیمی منسجم و خوبی است و البته قابل احترام برای ما.

وی ادامه داد: می‌خواهیم جبران کنیم تا قبل از بازی پایانی گرفتار اما و اگر نشویم و اینکه در هفته سی‌ام چه خواهد شد اما و اگر همیشه وجود دارد و ما در فضای خوب و پاک و سالم بازی‌ها انجام می‌شود و امیدوارم نتایجی رقم بخورد که قابل قبول است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد شایعه‌ای که فوتبال پاک را تهدید می‌کند، گفت: من این مسأله را به صورت سربسته گفتم و مطمئنم که هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد. این مسأله را در فصول گذشته در بالای جدول تجربه کردم زمانی که برای قهرمانی می‌جنگیدم. همین فضا معمولاً وجود داشت. در انتها و ابتدای جدول و تیم‌هایی که شانس قهرمانی داشتند و احتمال سقوط داشتند این مسائل وجود داشت و مطرح می‌شد اما هیچ وقت قضاوتی در این مورد نداشتم. همیشه امیدوار بودم که فوتبال ما پاک است و تیم‌ها بازی جوانمردانه را در دستور کارشان قرار می‌دهند البته این موضوع نسبت به سال‌های دور تأثیراتش را نشان داده و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و همه به این فضا کمک کنیم تا مدیران، مربیان و بازیکنان نگرانی نداشته باشند و در این فضای خوب و سالم بدون قضاوت همه کار کنیم.

فرکی در مورد اینکه علت ناکامی سایپا بعد از سه برد متوالی چه بود، گفت: آنچه به نظرم می‌رسد این است که مشکلاتی داشته‌ایم منظورم مشکل مالی نیست.بیشتر بحث تیمی است، بارها و بارها در این مورد توضیح داده‌ام. نیم‌فصل اول بهترین زمان را داشتیم. بعد از 5 هفته مشکلات ما شروع شد، طبیعی است به دلیل شرایطی که داشتیم صد درصد انتظار داشتم که مشکل داشته باشیم ما به دنبال تغییر ساختار برای تیم بودیم. تیم ما تغییراتی داشت که این تغییرات حتی در نیم‌فصل دوم هم ادامه پیدا کرد. بعد از 5 هفته که نتیجه گرفتیم و نیم‌فصل تمام شد امتیازاتی را از دست دادیم. در لیگ ما معمولاً این گونه است که وقتی تیمی در نیم‌فصل اول خوب امتیاز جمع می‌کند در نیم‌فصل دوم اگر خوب هم نتیجه نگیرد یکی، دو پله جایگاهش تغییر می‌کند و ناکامی سراغش نمی‌آید اما در نیمه پایین جدول شرایط این گونه نیست و تیم‌ها استرس دارند و نتیجه‌گیری سخت است و تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت می‌توانند خودشان را بالا بکشند این شرایط برای ما وجود داشت البته دو تیم پدیده و سپاهان توانستند خودشان را از این شرایط بالا بکشند. البته اگر جدول را آنالیز کنیم 5، 6 امتیاز تفاوت وجود دارد. به هر حال تیم‌هایی که بازیکنان شاخص و گلزنی داشتند توانستند خوب بازی کنند و خوب امتیاز بگیرند.

وی عنوان کرد: بازیکنانی مثل ساسان انصاری در فولاد، منشا در پیکان، طارمی در پرسپولیس، تبریزی در ذوب آهن گل‌های کلیدی به ثمر رساندند ولی ما مشکل گلزن داشتیم. معمولاً در نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود. تفاوت ما با تیم‌هایی که 5 یا 6 امتیاز اختلاف دارند شاید طبیعی باشد. ما در چند بازی که شکست خوردیم باید برنده بیرون می‌آمدیم و یا حداقل امتیاز را می‌گرفتیم مثلاً شکست هفته قبل‌مان به نفت بود که ما به به بی‌دقتی خودمان باختیم. چه بسا اگر هفته قبل می‌بردیم شاید الان شرایط بهتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص ماندنش در این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: هنوز راجع به ماندنم نمی‌خواهم اظهارنظر کنم، اتفاقاً باشگاه هم از من جواب می‌خواهد ولی من توصیه می‌کنم که اجازه دهد لیگ تمام شود و بعد در این مورد صحبت کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری