اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۵۹
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: ١٠ روز قبل مسابقه مصدوم شدم و در این مدت کارهای درمانی ام را انجام دادم و به ٨٠ درصد آمادگی ام رسیدم.
۱۶:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛علی هاشمی ملی پوش وزنه برداری در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تا به امروز که سطح مسابقات قهرمانی آسیا خوب بوده، این دوره از مسابقات مثل رقابت های جهانی و المپیک نیست، اما شرکت کنندگان در ترکمنستان وزنه های خوبی را ثبت کرده اند.

وزنه بردار دسته ١٠٥ کیلوگرم کشورمان در خصوص مصدومیتش تصریح کرد: ١٠ روز قبل بدشانسی برای من اتفاق افتاد و عضله چهار سر من پاره شد. در این مدت کارهای درمانی انجام دادم و خدا را شکر توانستم خودم را به مرز آمادگی ٨٠ درصد برسانم. تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقه عملکرد بهتری را از خودم ارائه دهم.

وی در خصوص اینکه به تازگی به وزن 105 کیلوگرم انتقال یافته است؛ تاکید کرد: به تازگی وارد این وزن شده ام و آغاز کارم در ١٠٥ کیلو خوب بوده اما تغییر وزن نیاز به زمان و مراقبت بیشتری دارد. وقتی به وزن بالاتر انتقال پیدا می کنی، درصد آسیب دیدگی بیشتر می شود و باید مراقب باشیم. من هم زیر نظر کادر فنی تمریناتم را انجام می دهم تا بتوانم با بهترین شرایط کارم را در این وزن ادامه بدهم.

هاشمی در خصوص حضور محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم، رقابت های قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: من و محمدرضا براری با هم رفیق هستیم. او از با تجربه های این وزن است و مطمئنم که از تجربه های او به خوبی استفاده خواهم کرد تا بتوانیم مدالی خوب برای ایران کسب کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری