اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۴۶
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت:بازی با نفت آخرین فرصت تیم ما برای بقا است و امیدوارم 3 امتیاز را از آن خود کنیم.
۱۵:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا عنایتی در گفت‌وگویی، در خصوص انتخابش در برنامه 90 به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر بعد از انقلاب، اظهار داشت: دست همه آنهایی که به من رأی دادند را می‌بوسم و از آنهایی هم که به من رأی ندادند تشکر می‌کنم. انتخابم در این برنامه خوشحال کننده بود و آنها نشان دادند که قدرشناس هستند فقط می‌توانم بگویم مخلص آنها هستم.

وی در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل نفت تهران، گفت: بازی فوق‌العاده برای ما حساس است، قطعاً نفت با علی دایی به دنبال برد است ولی ما هم فرصت اشتباه نداریم و تلاش می‌کنیم که هر طور شده برای سه امتیاز به زمین برویم. کارمان بسیار سخت است و فکر می‌کنم این مسابقه فرصت آخر ما باشد و امیدوارم در بازی فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

عنایتی تأکید کرد: نفت حریف کاملاً احترامی برای ما است و به تمام تصمیمات فنی این تیم احترام می‌گذاریم. شاید اگر شرایط مالی این تیم به این شکل نبود نفت جایگاهش در جدول کاملاً متفاوت بود. دایی هم مربی کارنامه‌داری است و تمامی بازیکنانی که در اختیار دارد از نظر فنی قابل احترام هستند ضمن آنکه این تیم فینالیست جام حذفی است و ما باید حواسمان باشد که مقابل تیم ضعیفی بازی نمی‌کنیم.

وی در پایان، گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما هم خوب است و مصدوم و محروم در ترکیب ما وجود ندارد و امیدوار هستیم با تمام قوا به مصاف حریفمان برویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین