اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۴۳
در فاصله دو هفته به پایان مسابقات شایعاتی منتشر شده که فوتبال پاک را زیر سوال می‌برد.
۱۲:۵۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| لیگ برتر شانزدهم دو هفته دیگر به پایان می رسد و تیم پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد با این حال برای کسب رتبه های پایین تر از قهرمانی تا رده چهارم در صدر جدول و همچنین رقابت فشرده تیم ها در انتهای جدول حساسیت های زیادی وجود دارد.

در چند روز گذشته سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد که لیگ برتر همانطور که پاک شروع شده پاک هم به پایان برسد و از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواست که نظارت های بیشتری صورت بگیرد.

در انتهای جدول هم سه تیم سایپا، صبای قم و سیاه جامگان برای سقوط نکردن می جنگند و مسئولان هر سه تیم هم نگران برخی شایعه های منتشر شده هستند.

از سویی دیگر این شایعه ها ‌آنقدر پر رنگ شده که فدراسیون فوتبال کمیته ویژه ای را تشکیل داده تا نظارت ها در پایان رقابت های لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول تشدید شود. نظارت هایی مانند بحث کنترل دوپینگ، انتخاب برترین داورها و...

با این حال همچنان شایعه هایی منتشر می شود که ممکن است برخی تیم ها به هر دلیلی ممکن است که با تمام توان مقابل رقبای خود بازی نکنند.

این شایعه ها بیشتر به پرسپولیس قهرمان شده و ماشین سازی سقوط کرده نسبت داده می شود که این حرف و حدیث ها باعث نگرانی تیم های انتهای جدولی شده است و قطعا با انجام بازی جوانمردانه از سوی این دو تیم مقابل رقبا در هفته های پایانی همه شایعه ها بی اثر و کمرنگ می شود و ثابت می شود که فوتبال ایران پاک پاک است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین