اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۳۹
فرزند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت جسمانی پدرش را تشریح کرد.
۱۲:۵۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اردلان آشتیانی در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت پدرش که این روزها در بیمارستان بستری است، گفت: صبح دیروز پدرم هوشیاری نداشت اما از دیروز بعدازظهر چشم‌هایش را باز کرد امروز هم که او را دیدم وضعیتش خدا را شکر خیلی بهتر بود و می‌توانست تکان بخورد اما به هر حال هنوز به او دستگاه وصل است.

وی ادامه داد: پزشکان معالج پدرم گفته‌اند که او باید آنژیو بشود و اگر امروز حال او بهتر شود دستگاه‌ها را از روی او برمی‌دارند. پدرم فعلاً به دلیل همین دستگاه‌ها نمی‌تواند صحبت کند اما به هوش است و حتی دیروز گریه می‌کرد و باورش نمی‌شد که این طور شده است. از همه مردم می‌خواهم همان‌طور که در همه این سال‌ها برای پدرم دعا کردند او را از دعاهای خود بی‌نصیب نگذارند و برای او دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

آشتیانی تصریح کرد: روز گذشته علی پروین، محمد پنجعلی، مهدی طارمی، محسن مسلمان و ... به ملاقات پدرم آمدند و حتی پدرم با‌آقای پروین ارتباط هم گرفت و متوجه شد که او بالای سرش آمده است. از وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم که به صورت تلفنی جویای احوال پدرم شد و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم پدرم بتواند این شرایط را سپری کند و مجدداً با سلامت کامل به منزل برگردد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین