اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۳۰
در روزهای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی سکوت مسئولان این باشگاه عجیب است.
۱۲:۳۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب‌آهن دو جلسه تمرینی تیم خود را در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نکرده و اعتصاب کردند تا وضعیت آنها در اواخر لیگ مشخص شود. این در حالی است که آنها خواستار این هستند تا بدانند که چه زمانی می‌توانند به پول قرارداد خود برسند.

نکته قابل توجه اینکه بازیکنان تیم پرسپولیس عنوان کرده‌اند که یکی از مسئولان باشگاه در تمرینات حاضر شود تا به صحبت‌های آنها گوش داده شده و وضعیت‌شان مشخص شود اما هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس در 2 روز اخیر در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا در نهایت حسین ماهینی و سیدجلاس حسینی دیروز به باشگاه رفته و با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه برگزار کردند.

بازیکنان پرسپولیس نسبت به این مسئله معترض هستند که آنها با وجود قهرمانی در لیگ برتر از نظر پاداش و مبلغ قرارداد کمتر از استقلالی‌ها دریافتی داشته‌اند و حتی نسبت به این موضوع در مصاحبه‌هایشان معترض بودند.این اتفاق در زمانی رخ داده که بازیکنان پرسپولیس فردا در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید به مصاف ذوب‌آهن بروند و با وجود اینکه این تیم قهرمان لیگ برتر شده اما ناکامی احتمالی سرخپوشان در این دیدار موضوعی است که قطعا برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس سنگین خواهد بود.

نکته جالب این موضوع سکوت مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس است چرا که موضعی در این باره اتخاذ نکرده و حتی پاسخی به رسانه‌ها هم ندادند تا مشخص شود که آیا در این بین حق با بازیکنان پرسپولیس است یا اینکه پای مسائل دیگری در میان است. هر چند که به نظر می‌رسد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس این روزها بزرگتر از هر زمان دیگری شده چرا که بحث مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس و پرداخت نکردن حتی حقوق کارمندان این باشگاه نشان از این دارد که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند اما اینکه این سکوت مسئولان پرسپولیس به چه دلیل است هنوز موضوعی است که برای کسی روشن نشده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین