اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۱۹
شاگردان برانکو حدود 270 دقیقه است که در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده اند.
۱۲:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در روزی که پرسپولیس نیاز مبرم به کسب پیروزی برابر الهلال عربستان داشت تا شانس‌های صعودش به مرحله بعد را زنده نگه دارد، نبرد دو تیم بدون گل مساوی به پایان رسید. به این ترتیب الهلال صعودش به دور بعد را قطعی کرد و پرسپولیس هم چاره‌‎ای ندارد جز اینکه منتظر مسابقه روز آخر و مصاف با الوحده امارات باقی بماند؛ دیداری که کسب پیروزی در آن می‌تواند باعث صعود سرخ‌ها شود، البته اگر الهلال در بازی همزمان بتواند از الریان امتیاز بگیرد. نکته کلیدی اینجاست که پرسپولیس در دو بازی آخرش با وجود حملات پرتعداد موفق به گلزنی نشد و حالا همین مساله کار سرخ‌ها را به اما و اگر کشیده است.

 

شاگردان برانکو که فعلا در لیگ برتر با زدن 43گل برای دومین فصل متوالی عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خودشان اختصاص داده‌اند، در آسیا به طرز عجیبی در گلزنی ناکام مانده‌اند. آنها در بازی با الهلال چند شانس خوب گلزنی داشتند که استفاده نکردند و بازی مساوی شد. برابر الریان هم پرسپولیسی‌ها انواع موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند و حتی از روی نقطه پنالتی هم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند. به این 180دقیقه قحطی گلزنی باید چیزی حدود 90دقیقه دیگر را هم اضافه کنیم، چرا که پرسپولیس آخرین بار در دقیقه ششم بازی رفت با الریان روی پاس محسن مسلمان و ضربه مهدی طارمی به گل رسیده و پس از آن دیگر شاهد تشکیل حلقه شادی سرخ‌ها نبوده‌ایم!

 

پرسپولیس تقریبا 270دقیقه است که در آسیا به هیچ تیمی گل نزده و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آنها در 180دقیقه ابتدایی لیگ قهرمانان چهار بار دروازه الهلال و الوحده را باز کرده بودند. شاید در بازی برگشت با الوحده تکرار چنین عزمی لازم است تا سرخ‌ها بخت‌شان برای صعود را افزایش بدهند؛ هرچند یک چشم آنها هم باید به قطر و مصاف الریان با الهلال باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری