اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۹۳
سرپرست تیم استقلال گفت: «ما تاکنون با هیچ بازیکنی پای میز مذاکره ننشسته‌ایم ولی باشگاه پرسپولیس با اکثر بازیکنان اصلی خودش تمدید کرد.»
۲۲:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| نصرالله عبداللهی در مورد شرایط استقلال برای بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: «بعد از بازی سخت مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا کادر فنی فرصت تمرینات تاکتیکی را پیدا نکرد و در فرصت کوتاهی که داشتند سعی کردند بیشتر ریکاوری کنند تا بدن بازیکنان آماده بازی با پدیده شود.»

 

وی ادامه داد: «بازی مقابل پدیده در مشهد بازی بسیار سختی است و خوشبختانه مصدوم یا محرومی برای این بازی نداریم و تنها دغدغه ما خستگی بیش از حد بازیکنان است. در یکی دو هفته اخیر بازیکنان هر 3-4 روز به میدان رفتند و این فشار بازی‌ها روی آمادگی جسمی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است.»

 

سرپرست تیم استقلال در رابطه با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال که باعث ناراحتی و اعتصاب پرسپولیسی‌ها شد بیان کرد: «بازیکنان ما خیلی دیر مطالبات خودشان را دریافت کردند. ما تاکنون حدود 80 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و پرسپولیسی‌ها از این نظر خیلی از ما جلوتر هستند. از طرف دیگر ما تاکنون با هیچ بازیکنی پای میز مذاکره ننشستیم ولی باشگاه پرسپولیس با اکثر بازیکنان اصلی خودش تمدید کرده است.»

 

وی افزود: «باشگاه باید اول 20 درصد باقی مانده قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و زمانی که با آنها تسویه کرد بعد در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان مذاکره کند. البته فعلا فرصت داریم و اصلا جای عجله در این مورد نیست. ما باید ببینیم برنامه باشگاه و کادر فنی برای فصل بعد چیست و زمانی که لیست بازیکنانی که قرار است در تیم بمانند مشخص شد بعد در مورد بازیکنانی که قرار است جذب کنیم تصمیم گیری خواهیم کرد.»

 

عبداللهی در رابطه با شایعه جذب رامین رضاییان توسط باشگاه استقلال گفت: «ما به دنبال جذب بازیکن از باشگاه پرسپولیس نیستیم. این مساله برای خود بازیکن هم بهتر است چون زمانی که بازیکنی از پرسپولیس به استقلال بیاید یا برعکس، فشار زیادی از جانب تماشاگران روی آن است و به همین دلیل نمی‌تواند کیفیت خوبی از خودش ارائه دهد. به همین دلیل ما نمی‌خواهیم هیچ بازیکنی از پرسپولیس بگیریم.»

 

وی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با فرشید باقری افزود: «ما ابتدا باید با تمام بازیکنان خودمان صحبت کنیم و اولویت اول ما تمدید قرارداد با آنان است و اگر باشگاه با یک بازیکن به توافق نرسید آن بازیکن می‌تواند با هر باشگاهی که دلش خواست مذاکره کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری