اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۸۷
مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان قرار دارد.
۲۱:۵۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال به رغم داشتن خط حمله قدرتمند در این فصل، خط دفاع چندان مستحکمی نداشت. خیلی ها این ضعف را ناشی از نبودن یک مدافع که خصوصیات یک لیدر را هم داشته باشد، می دانستند.

 

استقلالی ها در مجموع در لیگ شانزدهم عملکرد نسبتا خوبی داشته اند. اما این وضعیت بعضا به خاطر گل هایی که در یکسری بازی ها نباید می خوردند و خوردند از بین رفت و باعث از دست رفتن یکسری امتیازات خاص در این بازی ها شد.

 

از مدت ها پیش بود زمزمه پیوستن پژمان منتظری به تیم استقلال سر زبان ها افتاد و بسیاری از گمانه زنی ها به این سمت می رفت که این مدافع با تجربه و ملی پوش در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان قرار دارد.

 

حتی منتظری در آخرین و تنها حضورش در یک برنامه زنده تلویزیونی به صراحت از تمایلش به بازگشت به تیم استقلال در لیگ هفدهم سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که به تیم سابقش برگردد.

 

در خصوص آخرین وضعیت این نقل و انتقال احتمالی باید گفت شرایط واقعا برای بازگشت این بازیکن به تیم استقلال فراهم است و تنها تایید نهایی علیرضا منصوریان مانده است.

 

در صورتی که سرمربی تیم استقلال مهر تایید نهایی اش را بر این انتقال بزند، حتما منتظری فصل آینده با پیراهن استقلال به لیگ برتر باز خواهد گشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری