اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۷۱
مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است که بازی‌های روز آخر لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی کاملا پاک باشد.
۱۹:۴۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است که بازی‌های روز آخر لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی کاملا پاک باشد چون اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیس قطعا از گروهش صعود خواهد کرد اما باتوجه به شناختی که از تیم‌های عربی دارد معتقد است که الهلال و الریان تبانی خواهند کرد تا تیم قطری از این گروه صعود کرده و پرسپولیس حذف شود.
 
دیدار پرسپولیس و الهلال چطور بود؟

متاسفانه یک نیمه از بازی را دیدم و صحنه‌های حساس نیمه دوم را بعد از بازی دیدم. فکر می‌کنم پرسپولیس سوار بازی بود و نیمه اول که من دیدم بازی 50-50 بود. اما پرسپولیس تک موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست برنده شود. البته داور یک پنالتی صد درصد را هم برای پرسپولیس نگرفت که اگر می‌گرفت روند بازی عوض می‌شد. به هر حال این تساوی نتیجه بدی نبود و همچنان امیدوار ماندیم چون در آزادی پتانسیل بردن الوحده امارات را داریم.
 
خیلی‌ها معتقدند الهلال آن تیم قدرتمندی که انتظارش را داشتند نبوده است. نظر شما در این رابطه چیست؟

فکر می‌کنم پرسپولیس در گروهی است که سه تیم دیگر گروه در یک حد و اندازه هستند. به هر حال این تیم الهلال عربستان است و شاید چون قهرمان لیگ‌شان شده و اینجا هم صعودشان قطعی شده بود انگیزه چندانی نداشتند. الهلال در بازی رفت هم مقابل پرسپولیس خوب کار کرد اما آنجا هم پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد.
 
باتوجه به اینکه صعود الهلال قطعی شده بحث راه دادن آنها به الریان قطر مطرح شده است. به نظر شما چنین اتفاقی می‌افتد؟

فکر می‌کنم عرب‌ها این کار را می‌کنند. به هر حال فوتبال است و امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد چون اصلا جوانمردانه نیست. من می‌گویم امکانش هست چنین کاری بکنند اما امیدوارم فوتبال پاک را روز آخر ببینیم.
 
انتقادات از مهدی طارمی زیاد شده است. چرا طارمی گل نمی‌زند؟

تا الان که خوب گل زده است.
 
اما خودش در برنامه 90 گفت که 15 گل زده و 55 تا هم نزده است.

فکر می‌کنم طارمی با همین حرفی که زده یک توقعی را ایجاد کرده است. اوایل فصل آن اتفاقات برای طارمی افتاد و چند هفته گل نمی‌زد و فشار و استرس روی او بود و آن استرس هنوز روی مهدی باقی مانده است که باید به آن غلبه کند. در بازی مهاجم همیشه نمی‌تواند گل بزند. ببینید همین هفته در ال‌کلاسیکو رونالدو چند تا گل مسلم را به بارسا نزد؟ همیشه این‌طوری نیست اما استرس باعث می‌شود تمرکز مهاجم از بین برود. البته مهدی گل‌های سه امتیازی زیادی برای پرسپولیس زده است اما نکته دیگر این است که وقتی چهره می‌شوید توقع از شما بالاتر است و تماشاگران بیشترین توقع را از مهاجم دارند. اگر مهدی یک مقدار استرس را در خودش حل کند بهتر از این می‌تواند کار کند.
 
به عنوان مهاجم سابق پرسپولیس اگر بخواهید توصیه‌ای به طارمی داشته باشید به او چه می‌گویید؟

یک بار هم گفتم که مهدی تمرین با پای چپ را اضافه کند. هرچه بیشتر روی پای چپ خودش کار کند بهتر می‌شود.
 
مهدی طارمی به لحاظ روحی در چنین شرایطی باید چکار کند؟

مهدی به اندازه کافی گل زده و نباید این‌طوری استرس بگیرد چون او بلد است خودش را در موقعیت قرار بدهد و در هر بازی برای او موقعیت ایجاد می‌شود و فقط نباید استرس داشته باشد.
 
پرسپولیس از این گروه صعود می‌کند؟

صد درصد. اگر روز آخر فوتبال پاک را ببینیم پرسپولیس صعود می‌کند.
 
چه تصوری از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در لیگ برتر دارید؟

هر کسی تفکرات خودش را دارد اما به نظر من برانکو باید به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند مقابل ذوب‌آهن بازی بدهد و بچه‌ها را برای بازی با الوحده نگه دارد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین