اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۶۸
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که الهلال عربستان ممکن است به فکر راه دادن به الریان قطر در بازی آخر باشد.
۱۹:۱۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که الهلال عربستان ممکن است به فکر راه دادن به الریان قطر در بازی آخر باشد اما آنها زیر ذره‌بین هستند و ناظران AFC دقت زیادی روی بازی‌ها دارند و به فکر آبرو و حیثیت خودشان هستند و بعید است چنین کاری بکنند چرا که اگر به تیم قطری راه بدهند مشکلاتی برای آنها به وجود خواهد آمد.

پرسپولیس مقابل الهلال عربستان مساوی کرد. بازی چطور بود؟


باتوجه به شرایطی که پرسپولیس داشت خوب کار کرد و باید بازی را می‌برد. بچه‌ها باتوجه به غیبت مهره‌های اصلی تیم دور از انتظار بازی کردند و حق بچه‌های ما فقط برد بود اما فوتبال همین است و از این اتفاقات می‌افتد. بازی بعد را بچه‌ها به سه امتیاز فکر کنند و بقیه‌اش را به خدا بسپارند که چه نتیجه‌ای بین الهلال و الریان می‌افتد.

الهلال را در این دیدار چطور دیدید؟


الهلال در این بازی فکرش این بود که مساوی بگیرد و صعود کند وگرنه بیشتر مواقع توپ دست بچه‌‌های ما بود و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردند اما گلر الهلال خیلی خوب کار کرد.

حالا که صعود الهلال قطعی شده فکر می‌کنید در بازی آخر به الریان راه بدهد تا پرسپولیس حذف شود؟


فکر نمی‌کنم چنین کاری کنند. به هر حال پای آبرو و حیثیت‌شان هم وسط هست و زیر ذره‌بین هستند.

یعنی فکر می‌کنید الهلال هم مثل الوحده باید مردانه جلوی الریان بازی کند؟


فلسفه ورزش اخلاق و مردانگی است و همه‌ جای دنیا این رفتارها را می‌بینیم.

به هر حال تیم‌های عربی مشکلاتی با ما دارند و احتمال راه دادن الهلال به الریان وجود دارد؟


بعید نیست و آنها هر کاری از دست‌شان بر بیاید برای حذف پرسپولیس می‌کنند. اما بازی‌ها ناظر دارد و ناظران AFC کاملا بازی‌ها را زیر نظر می‌گیرند. ممکن است دل‌شان بخواهد چنین کاری بکنند اما می‌ترسند این اتفاق بیفتد و آبرو برای آنها نماند چون ناظر AFC اگر چنین چیزی را احساس کند گزارش می‌کند.

چه تصوری از بازی با الوحده در تهران دارید؟


نظرم این است که باید سه امتیاز را بگیریم همان‌طور که در این بازی باید الهلال را می‌بردیم. خیلی افسوس خوردم چون چند تا مهره اصلی تیم نبودند اما با این حال توپ و زمین بیشتر مواقع دست پرسپولیس بود.

پرسپولیس میزبان الوحده است و حضور تماشاگران در این بازی چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟


طبیعی است که تاثیر دارد. ما بیشترین طرفدار را در آسیا داریم و افتخار پرسپولیس است که این قدر هوادار و حامی دارد. همین جامی که ما در لیگ برتر امسال گرفتیم بیشتر آن را مدیون حمایت مردم هستیم.

البته همین هواداران جلوی الریان هم در آزادی حضور داشتند اما انگار حضورشان کارساز نبود؟


حمایت هوادار خیلی مهم است. تیم پرسپولیس باید مقابل الوحده در آزادی بهتر از بازی با الریان کار کند و بتواند از این پتانسیل تماشاگران بهترین استفاده را بکند نه اینکه حضور آنها روی خودمان تاثیر بگذارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین