اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۶۴
اکبر گارگرجم ضمن گلایه شدید از عدم رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان استقلال، گفت: جواب زحمات بازیکنی که جوانی خود را پای استقلال گذاشته نباید اینگونه باشد.
۱۸:۵۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  حال و روز این روزهای پیشکسوتان استقلال موجب شد که سر درددل "اکبر کارگرجم" ستاره پیشین آبی‌های تهرانی باز شود.  

مدافع ملی پوش فوتبال ایران در روزهای دور که علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، موفق شد در کنار دیگر  بازیکنان تیم تاج (استقلال) کسب نخستین ستاره آسیایی را جشن بگیرد، در خصوص شرایط این روزهای خودش و هم‌تیمی‌های سابقش گفت: متاسفانه وضعیت  پیشکسوتان استقلال اسف‌بار است و باشگاه هیچگونه حمایتی از ما انجام نمی‌دهد. 

آقای افتخاری باید کمی بیشتر در جریان احوالات بچه‌ها باشد. اگر کسی قولی می‌دهد بهتر است به آن عمل کند. آیا واقعا حق و حقوق بازیکنی که جوانی‌اش را برای یک تیم گذاشته نباید پرداخت شود؟ خود شخص من در حالی که مدتی است پرتودرمانی انجام می دهم، متاسفانه باشگاه استقلال هیچگونه کمکی نکرده است. 

ایشان ادامه داد: سوال من این است؛ واقعا باشگاه برای شخصی مثل من که از سال 1339 برای این تیم بازی کرده ام، نباید برنامه حمایت داشته باشد؟ اصلا وضعیت زندگی پیشکسوتان برای باشگاه استقلال مهم است؟ چرا آقای مدیرعامل یا آقای سرپرست این حرف‌ها را نمی‌شنوند؟  

پیشکسوت استقلال همچنین یادآور شد: خود من عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال هستم و در قبال درخواست‌هایی که دیگر پیشکسوتان از ما دارند شرمنده می‌شوم. دوستان خودشان را جای ما بگذارند و آن وقت به مشکلات نگاه کنند. 

وی با تمجید از نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم گفت: تیم استقلال با هدایت آقای منصوریان آینده درخشانی دارد چرا که جوانگرایی به روند موفقیت تیم کمک بزرگی کرده است. حالا این جوان‌ها سرمایه اصلی استقلال هستند و باید از آن‌ها به خوبی نگه‌داری کرد. 

کارگرجم در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که علاوه بر انگیزه بالای بازیکنان، باید به دانش علیرضا منصوریان در کنار مدیریت آقایان فریبا و نصراللهی به عنوان مولفه‌هایی مثبت احترام گذاشت چرا که همه را به روزهای پر از موفقیت امیدوار می‌کند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری