اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۶۶۳
در نیمه دوم دیدار ایران و چین در مقدماتی جام جهانی و پس از به ثمر رسیدن گل ایران توسط مهدی طارمی یکی از هواداران ترقه ای را به درون زمین پرتاب کرد که برخورد آن در فاصله کم با کمک داور باعث آسیب دیدن او و جریمه فوتبال ایران شد.
۱۳:۵۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| چنین اقداماتی می تواند برای فوتبال ایران گران تمام شود. به راحتی می توانند ما را از میزبانی در دیدارهای خانگی محروم کنند و یا جریمه سنگین مالی برای تیم های ایرانی در نظر بگیرند. به خصوص که ایران در نهادهای قدرت فوتبال نفوذ قابل توجهی ندارد و کوچکترین بهانه ای می تواند تبعات منفی برای فوتبال ایران داشته باشد.

 

این روزها لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین رقابت برون مرزی است که تیم های ایرانی درگیر آن هستند. در این میان کانون توجه مربوط به دیدارهایی است که استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای خارجی هستند.

 

امروز در یکی از حساس ترین دیدارهای نمایندگان ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان الاهلی است. پیروزی استقلال در این دیدار می تواند آبی پوشان را به صعود نزدیک کند. پیش بینی می شود هواداران استقلال استقبال خوبی از دیدار امروز داشته باشند. اما در همین راستا و برای جلوگیری از بروز و حواشی در ورزشگاه و به خصوص جلوگیری از پرتاب ترقه و همین طور لیزر جلسه ای فوری با حضور مسئولان ورزشگاه آزادی و فدارسیون فوتبال و نمایندگانی از باشگاه استقلال برگزار شد تا از بحران های احتمالی در ورزشگاه آزادی جلوگیری شود.

 

کنفدراسیون آسیا به شدت نسبت به استفاده از لیزر و ترقه در ورزشگاه های ایران حساسیت نشان داده و تکرار این روند از سوی برخی هواداران برای فوتبال ایران گران تمام خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری