اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۵۸۵
تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.
۱۹:۴۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه در شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار شد، سهمیه حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.

تمرینات آماده سازی این تیم از فردا (سه شنبه) برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی جهان در فدراسیون والیبال آغاز می شود و محمد وکیلی 17 بازیکن را برای حضور در تمرینات دعوت کرد که اسامی آنان به شرح زیر است:

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، فاروق گوکجعلی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال آبادی، مهران فیض امام دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی 15 بازیکن شرکت کننده در مرحله نخست آماده سازی هستند.

همچنین پوریا یلی و امیر حسین اسفندیار به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند که بعد از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهانی به این اردو ملحق خواهند شد.

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان از پنجم تا بیست و پنجم اردیبهشت به مدت 21 روز پیگیری خواهد شد.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، رضا نصیری (فیزیوتراپ) نوجوانان ملی پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.

علاوه بر بحرین چهار تیم دیگر از قاره کهن آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند که تیم‌های ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و چین در رقابت‌های قهرمانی آسیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.

تیم‌های تونس و مصر از قاره آفریقا، تیم‌های کوبا، آمریکا، مکزیک و پورتوریکو از منطقه آمریکای مرکزی و نورسیکا، تیم‌های آرژانتین، برزیل و شیلی از آمریکای جنوبی نیز از دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان هستند.

در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 20 تیم شرکت می‌کنند که 6 سهمیه اروپا نیز با پایان رقابت‌های این قاره که هم اکنون در حال برگزاری است، مشخص خواهند شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری