اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۵۴۲
همکاری مربی ارمنی تیم ملی فوتبال ایران با این تیم به پایان رسید.
۱۶:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از اینکه تیم ملی فوتبال ایران اردوی پرحاشیه خود را در امارات سپری کرد، بعد از این اردو این تیم دچار فعل و انفعالاتی شد که در نهایت جدایی مربیان ایرانی و برخی دیگر از اعضای کادر فنی را در پی داشت. 

بر همین اساس و با آغاز اردوی قبلی تیم ملی برای آماده‌سازی دو دیدار مقابل قطر و چین، مربیانی مانند آقاجانیان، نکونام و خانبان به همراه دن‌گاسپار و حتی افشین پیروانی به اردو دعوت نشدند تا شائبه قطع همکاری آنها با کی‌روش بیش از پیش قوت بگیرد. 

هر چند که از تیم ملی خبر می‌رسید بعد از پایان دیدار با چین و برای اردوی بعدی این مربیان به تیم ملی اضافه خواهند شد اما حداقل برای یکسری از آنها هرگز این اتفاق رخ نداده و مربی مانند مارکار آقاجانیان تصمیم گرفته است تا همکاری خود را برای همیشه با تیم ملی فوتبال ایران قطع کند.

این در حالی است که مارکار از 6 سال پیش و از بدو ورود کی‌روش به تیم ملی در این تیم حضور داشت.

حالا امروز در خصوص آخرین وضعیت این مربی این خبر به گوش می‌رسد که یکی، دو تیم لیگ برتری برای فصل آینده مذاکرات خود را برای سپردن هدایت نیمکت مربی‌گری تیم‌های خود مذاکراتشان را با آقاجانیان آغاز کرده و از شواهد این طور پیداست که مربی سابق تیم ملی لیگ آینده، فصل جدیدی از دوران مربی‌گری خود را با سرمربی‌گری یک تیم لیگ برتری آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین