اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۵۲۹
سرپرست گسترش فولاد گفت: درست است که سعید آقایی رضایتنامه‌اش را از گسترش گرفته، اما باید مشکل چک یک و نیم میلیاردی‌اش را حل کند.
۱۴:۴۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن آذرنیا در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد گفت: ان‌شاالله آماده می‌شویم تا مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم. به همین منظور مسعود ابراهیم‌زاده تنها مصدوم تیم‌مان از دو روز پیش به تمرینات گروهی اضافه شد و برای ادامه کار و همراهی تیم در بازی‌های آینده مشکلی ندارد.

وی در مورد اینکه گسترش چه زمانی وارد فصل نقل و انتقالات خواهد شد، گفت: فکر نمی‌کنم امسال از این لحاظ کار خاصی داشته باشیم، چون اکثر قراردادهای بازیکنان‌مان 2 تا 3 ساله است و مشکلی از این جهت نداریم. فکر می‌کنم درنهایت 3 تا 4 نفر با نظر کادرفنی جذب بشوند.

آذرنیا درباره اینکه آیا کمالوند هم در گسترش می‌ماند یا خیر، گفت: شواهد نشان می‌دهد که او فصل آینده هم در گسترش می‌ماند.

سرپرست گسترش فولاد درباره اینکه گفته می‌شود کمالوند سرمربی فصل بعد تراکتورسازی است، تأکید کرد: اگر هم تراکتورسازی بخواهد، کمالوند مربی خوبی است و هر جا که برود مثمرثمر خوهد بود، اما اینکه بین این مربی و تراکتورسازی چیزی رسمی شده باشد، همه‌اش شایعه است و در این مورد صحبت خاصی ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت سعید آقایی و اینکه بالاخره او بازیکن آزاد است یا خیر، گفت: فصل پیش و زمانی که سعید خدمتش تمام شد، با موافقت مالک محترم باشگاه گسترش فولاد به صورت قرضی و فی‌سبیل‌الله نیم فصل دیگر در تراکتورسازی بازی کرد و از آنجایی که یک بازیکن نمی‌تواند برای دو بار پیاپی به صورت قرضی به تیم دیگری انتقال پیدا کند، ابتدای فصل امسال به باشگاه مراجعه کرده و در ازای پرداخت چک یک و نیم میلیاردی رضایتنامه‌اش را گرفت.

آذرنیا افزود: درست است که آقایی رضایتنامه‌اش را از گسترش گرفته، اما باید مشکل چک یک و نیم میلیاردی‌اش را حل کند و اگر این چک پاس نشود، باشگاه گسترش از او طلبکار خواهد بود، بنابراین باید مشکل این چک حل شود تا آقایی بازیکن آزاد اعلام شود.

وی تأکید کرد: فعلاً شرایط این است و اگر این چک پول نشود، به خاطر تعهداتی که داده شده، گسترش هم مدعی این بازیکن است، اما اگر این چک پول شد، سعید بازیکن آزاد است و در واقع این وسط با وجود اینکه رضایتنامه‌ آقایی را داده‌ایم، اما هنوز یک بحث مشروط وجود دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین