اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۴۸۰
از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که دستیار برانکو از سرمربی این تیم درخواست کرده که برای فصل بعد ایران را ترک کند.
۱۰:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو با همان تفکرات تاکتیکی خودش توانست بار دیگر در فوتبال ایران سر بلند کند. او که جدا از مسایل فنی در بحث بدنسازی هم یک مربی فوق‌العاده کارکشته است، حالا برای ادامه زندگی در ایران دچار تردید شده است.


سرمربی پرسپولیس زمانی‌که فردوسی‌پور در جام جهانی آلمان بعد از آخرین بازی ایران مقابل آنگولا با صدای بلند گفت «خداحافظ جام‌جهانی، خداحافظ برانکو.» خیالش راحت بود، چون می‌دانست موفقیت‌هایی که با تیم‌ملی طی چهار سال به دست آورده از خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد. آن زمان برانکو به خوبی این مساله را درک کرده بود که وقت رفتن است و ماندنش در ایران باتوجه به اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دیگر جایز نیست.


سرمربی پرسپولیس آن زمان بدون کوچک‌ترین اعتراضی و با رضایت کامل ایران را ترک کرد. چون بنا به گفته نزدیکانش می‌دانست که با رفتنش راه را برای برگشت وسیع‌تر می‌کند.
حالا هم سرنوشت برانکو و پرسپولیس شبیه به ماجراهای آن زمان است.


سرمربی پرسپولیس با قهرمانی در لیگ شانزدهم حالا به سر دوراهی ماندن و رفتن قرار گرفته است. او می‌داند اگر در ایران بماند چیزی جز قهرمانی در آسیا و لیگ هواداران پرسپولیس را خوشحال نخواهد کرد و قهرمانی دوباره پرسپولیس آن‌هم باوجود مشکلاتی که بین او و کی‌روش از یکسو و همچنین فدراسیون وجود دارد، کمی کار را برایش سخت می‌کند.


برانکو همچنین باتوجه به آمیخته شدنش با ایرانیان به خوبی از اخبار پشت‌پرده اطلاع دارد. جدایی قریب‌الوقوع طاهری یکی از اخباری است که برانکو از آن مطلع است و نمی‌داند با مدیر بعدی چگونه باید رفتار کند و قطعا برای هماهنگی با او نیاز به زمان دارد.


همه این مسایل در حالی مطرح می‌شود که دستیار برانکو هم به شدت روی افکار سرمربی پرسپولیس تاثیر گذاشته است.


چوک که در این فصل جای آندره پانادیچ را روی نیمکت پرسپولیس گرفت طبق گفته نزدیکان برانکو به شدت روی افکار سرمربی پرسپولیس تاثیر دارد. او حتی یک لحظه هم برانکو را تنها نمی‌گذارد و درباره تمام مسایل اظهارنظر می‌کند.


این مساله‌ای است که همه افراد درون تیم و باشگاه از آن مطلع هستند. حتی گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس دل خوشی از چوک ندارد اما برانکو به شدت تحت تاثیر اوست و از هموطنش دفاع می‌کند.


یک فرد نزدیک به برانکو مدعی است که طی سه ماه گذشته چوک به برانکو می‌گوید در ایران نماند چراکه اگر نتیجه نگیرد، ادامه کار برایش در ایران سخت می‌شود. حتی گفته می‌شود چوک به برانکو توصیه کرده است در صورت عدم نتیجه‌گیری شانس حضور در تیم‌ملی را هم از دست می‌دهد.


از طرف دیگر برانکو برای ماندن در پرسپولیس با اینکه لیست فصل آینده را آماده کرده و به پیشنهادات خارجی‌اش جواب مشخصی نداده است ولی هنوز تردید دارد.


گفته می‌شود برانکو به‌خاطر صحبت‌های دستیارش کمی دودل شده و باتوجه به وضعیت نامشخص مدیریت باشگاه در فصل آینده و اینکه نتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند، نگران است. باید دید بعد دیدار با الهلال و پایان لیگ سرمربی پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا دستیارش او را راضی به رفتن از ایران می‌کند؟!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین