اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۴۳۰
محمود خوردبین از جمله اهالی فوتبال است که پیش‌بینی‌هایش معمولاً درست از آب در می‌آید.
۲۱:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سرپرست قدیمی پرسپولیس که در سه قهرمانی این تیم در لیگ برتر حضور داشته حالا امیدوار است در مسقط از سد الهلال گذشته و به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با محمود خوردبین در مورد این بازی گپ زدیم که ماحصل آن در پی از نظرتان می‌گذرد.


* هفته اول لیگ قهرمانان در حالی به مصاف الهلال رفتید که شما در مصاحبه با ما پیش‌بینی کردید محسن مسلمان گلزن پرسپولیس در آن دیدار خواهد بود از قضا این پیش‌بینی هم درست از آب درآمد و محسن گل زد.


آمادگی محسن در تمرینات را می‌دیدم و به همین خاطر حدس زدم مسلمان یک کاری در آن دیدار می‌کند که خدا را شکر گل زد. کاش قدر گل او را بچه‌ها می‌دانستند آن برد خیلی به ما کمک می‌کرد.


* این بار پیش‌بینی می‌کنید چه کسانی گلزن بازی با الهلال عربستان باشند؟


بازی بسیار سختی است ولی علی علیپور خیلی آماده است و سه بازی برای ما گل زده است. مهدی طارمی هم خیلی انگیزه دارد که یکجوری بازی با الریان را جبران کند و محسن مسلمان هم در بازی رفت گل زده و روحیه خیلی خوبی دارد. این سه بازیکن شانس گلزنی دارند.


* راستی شما هم از شوخی بچه‌های پرسپولیس در برنامه 90 شاکی شدید؟


الان موقع این حرف‌ها نیست. هرچه بود خصوصی به خودشان گفتم. این بچه‌ها مثل پسر خودم هستند و یک سری صحبت‌های خودمانی داشتیم که بین خودمان بماند بهتر است.


* (به شوخی) این بار که مهدی طارمی پنالتی خود را چیپ نمی‌زند؟


نه بابا! همان یک بار برای هفتاد پشت‌مان بس بود! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) این بار هم مهدی طارمی باید به الهلال گل بزند وگرنه با او قهر می‌کنم!


* شوخی کردید یا جدی گفتید؟


جدی جدی گفتم! طارمی باید یک کاری جلوی الهلال عربستان انجام بدهد تازه رکورد گلزنی مرا هم در پرسپولیس شکسته و باید جبران کند! (دوباره می‌خندد)


* اگر مقابل الهلال عربستان برنده نشوید، به احتمال فراوان حذف خواهید شد.


برانکو شرایط را کاملاً برای بچه‌ها تشریح کرده است. بچه‌ها هم به خوبی این موضوع را می‌دانند و هم‌قسم شدند در این دیدار برنده از زمین خارج شوند.


* غیبت سیدجلال، سروش و شاید محمد انصاری چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟


حیف شد! این بازیکنان خیلی می‌توانستند در این مسابقه به ما کمک کنند اما... ان‌شاءا... بچه‌های جانشین اجازه نمی‌دهند جای خالی آنها احساس شود.


* درباره طارمی صحبت کردید در مورد محسن مسلمان چه می‌گویید.


محسن باید شوت بزند. نمی‌دانم چرا این قدر کم شوت می‌زند. او پای چپ قدرتمندی دارد و از این راه می‌تواند برای پرسپولیس بیشتر هم گل بزند.


* در پایان حرف خاصی ندارید؟


نه، فقط از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که ما را دعا کنند چون واقعاً بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری