اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۴۲۳
با وجود انتشار خبری مبنی بر غیبت محمد انصاری در بازی فردا مقابل الهلال این احتمال وجود دارد که در صورت مناسب بودن شرایط وی فردا به میدان برود.
۱۸:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| با وجود اینکه روز گذشته خبری مبنی براینکه محمد انصاری به دلیل مصدومیت بازی مقابل الهلال عربستان را از دست داده اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن فردا برایپرسپولیس به میدان برود.

به دلیل اهمیت این بازی و کمبود مدافع تخصصی تیم پزشکی باشگاهپرسپولیس تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده تا انصاری بتواند فردا به میدان برود اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

قرار است امروز و در آخرین تمرین تیمپرسپولیس پیش از بازی مقابل الهلال محمد انصاری در تمرین حاضر شود تا در صورت مناسب بودن شرایط و تأیید کادر پزشکی این بازیکن بتواند فردا در ترکیبپرسپولیس مقابل الهلال به میدان برود.

به هر حال با توجه به غیبت سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت و به دلیل نداشتن مدافع تخصصی جایگزین حضور انصاری در بازی فردا برایپرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و باید دید در نهایت این بازیکن به دلیل مصدومیت مقابل الهلال را از دست خواهد داد یا اینکه با حضورش در بازی فردا قادر است شوک مثبتی بهپرسپولیسی‌ها بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری