اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۷۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با الهلال برای ما بسیار سخت است.
۱۸:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: دیدار با الهلال برای ما بسیار سخت است. چون الهلال مثل ما شانس اول صعود به مرحله بعد است. الهلال تاریخ پر افتخاری است.

وی افزود: ما قهرمان لیگ برتر ایران شده ایم اما در مقابل الهلال هم این افتخار را به دست آورد که به آن ها تبریک می گویم. قهرمانی ما و الهلال در دو کشور نشان از دشواری این گروه دارد. با توجه به حضور الریان و الوحده می توان این گروه را به نیمه نهایی آسیا تشبیه کنیم.


برانکو ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که افتاده 2 بازیکن محروم و چند بازیکن مصدوم هم داریم که این ها مشکلات تیمی ماست.بازیکنانم را تحریک کردم تا در بازی فردا بتوانند الهلال را شکست دهند و تیم را برای کورس صعود به مرحله بعد قرار دهیم. 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:گروه ما تیم‌هایی هستند که فنی بازی می کنند و موقعیت هایی که در زمین می سازند این را مشخص می کند. همه تیم ها تحت فشار قرار می گیرند اما مهم این است که چه تیمی در زمین موفق تر باشد.من این انتظار را دارم که با همه فشردگی های این گروه تیمم به مرحله بعدی صعود کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا انتظار دارید الهلال را شکست دهید گفت:از همان ابتدا گفتم که الهلال تیم قدرتمندی است اما همان طور که گفتم برای بازی با تیم های قدرتمند باید با صلابت بازی کرد. با وجود همه مسائلی که گفتم دوباره به الهلال تبریک می گویم و فردا ۲ تیم قهرمان ایران و عربستان با هم بازی دارند که به نوعی یک بازی فینال گونه است. با همه اتفاقاتی که افتاده ما در بازی فردا نیاز به برد داریم و باید الهلال را شکست دهیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری