اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۷۲
رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: مسابقات به صورت ویدئوچک برگزار می‌شود و در صورت نیاز ورود می‌کنیم تا هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود نداشته باشد.
۱۸:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد سلیمی در گفت‌وگویی، در مورد قضاوت داوران در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته اظهار داشت: تا این لحظه در بحث قضاوت داوری مشکلی نداشته‌ایم، در واقع کادر فنی هر دو بخش نوجوانان و جوانان در سالن مسابقات رقابت‌ها را نظارت می‌کنند و هیچ مشکلی در بحث داوری وجود نداشت. 

وی در ادامه افزود: ما و تیم داوری در سالن مسابقات تمام رقابت‌ها را زیر نظر داریم و لحظه‌ای که مشکلی در بحث قضاوت پیش بیاید، بلافاصله برای رفع مشکل ورود می‌کنیم تا هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود نداشته باشد. 

وی در مورد برگزاری مسابقات با ویدئوچک گفت: مسابقات در هر دو رده به صورت ویدئوچک برگزار می‌شود و در مواقع نیاز، از طریق ویدئوچک، داوران مسابقات را بازبینی می‌کنند. همه داوران به خوبی قضاوت می‌کنند اما مسائل فنی برعهده کادر فنی است. آنها تا هر زمانی و هر چند مرحله‌ای که نیاز باشد، بازیکنان را به مصاف هم می‌فرستند و مسابقات پیگیری می‌شود. ما به هیچ عنوان در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم و فقط در صورت به وجود آمدن شبهه در بحث داوری ورود می‌کنیم. 

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری