اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۴۵
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: الهلال نسبت به زمانی که ما با آنها بازی کردیم ضعیف‌تر شده است.
۱۶:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد کاظمیان درباره دیدار حساس الهلال و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی در نبود سروش رفیعی و سید‌جلال حسینی برای پرسپولیس سخت است و در خبرها خواندم محمد انصاری هم به بازی نمی‌رسد. پرسپولیس در غیاب مدافعان میانی‌اش  باید محتاط بازی کند.

 

وی افزود: با توجه به شرایط جدول پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه دو بازی آینده خود را با برد پشت‌سر بگذارد و به عقیده من این کار غیر ممکن نیست. پرسپولیس ناچار است در این بازی تدافعی کار و به ضد حملات دلخوش کند که اگر قدر موقعیت‌های خود را بداند قطعا دست پر از میدان خارج خواهد شد.

 

تعریف برانکو از الهلال سیاست اوست


کاظمیان در واکنش به صحبت‌های اخیر برانکو در مورد تیم الهلال و بزرگ جلوه دادن این تیم برای شاگردانش، عنوان کرد: نیت اینکه برانکو گفته  الهلال، رئال مادرید آسیاست بزرگ کردن حریف نیست بلکه این ترفند و سیاستی است که مربیان حرفه‌ای در این مواقع به کار می‌برند. مطمئن باشید برانکو به تیمش ایمان دارد و از هر ترفندی برای شکست دادن الهلال در بازی فردا استفاده خواهد کرد.

 

الهلال در گذشته قوی‌تر بود


بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد رویارویی‌اش با پیراهن این تیم مقابل الهلال نیز یادآور شد: خاطرم هست در آن مقطع الهلال واقعا بهترین تیم آسیا بود و ما هم با وجود اینکه در لیگ خوب نتیجه نگرفته بودیم توانستیم آنها را در زمین خودشان متوقف کنیم. البته یک گل از حریف پیش بودیم که گل تساوی را دریافت کردیم و اگر 10 نفره نمی‌شدیم قطعا بازی را می‌بردیم. در تهران هم چون خیلی بد بازی کردیم بازی را باختیم. در کل می‌خواهم بگویم بازی پرسپولیس و الهلال دربی آسیاست و همیشه مسابقات این دو تیم دیدنی و حساس بوده است.

 

دنیزلی از نظر روحی و روانی تیم را خیلی خوب آماده کرد


کاظمیان با بیان اینکه شرایط روحی و روانی بازیکنان در بازی با الهلال اهمیت زیادی دارد، گفت: در آن مقطع دنیزلی از نظر روحی و روانی خیلی خوب ما را آماده بازی با الهلال کرد و او واقعا مربی بزرگی بود. برانکو هم باید شاگردانش را از هر نظر آماده این بازی کند. آن موقع ما به خاطر نتایج بدمان در لیگ شرایط روحی خوبی نداشتیم اما الان پرسپولیس قهرمان لیگ شده و طبیعتا بازیکنان باید در بهترین شرایط روحی و روانی خود باشند. همین امر کمک می‌کند تا پرسپولیس با شکست الهلال کار خود را برای صعود آسان کند.

 

پرسپولیس می‌تواند برای قهرمانی آسیا بجگند


وی در پایان با ابراز خوشحالی از قهرمانی پرسپولیس در لیگ عنوان کرد: این تیم سال پیش باید قهرمان می‌شد که در روز آخر از نظر تفاضل گل کم آورد اما در این فصل هم پرسپولیس شایستگی‌اش را نشان داد و با اقتدار توانست قهرمان لیگ شود. خوشحالم که تیم محبوبم قهرمان شد و هواداران شاد شدند و امیدوارم با صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا این قهرمانی ارزش بیشتری پیدا کند. اعتقاد من این است پرسپولیس در صورت صعود به 8 تیم نهایی آسیا می‌تواند با جذب 5، 6 بازیکن خیلی خوب برای قهرمانی آسیا بجنگد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین