اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۴۴
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکل هادی عقیلی و «ایگور استیماچ» باید سال گذشته توسط بزرگان تیم سپاهان حل می‌شد.
۱۵:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی اخوان درباره صحبتهای هادی عقیلی بعد از خداحافظی از فوتبال و اینکه این بازیکن دوست داشت با لباس سپاهان از فوتبال برود، گفت: هادی عقیلی هم از نظر فنی بازیکن قابلی بود و هم از نظر اخلاقی پسر خوبی است. نظر شخصی بنده این است که باید از این بازیکن تجلیل شود. عقیلی دوست داشت با لباس سپاهان از فوتبال خداحافظی کند.

 

وی افزود: به نظرم مسئولان باشگاه و همچنین کارخانه فولاد مبارکه سپاهان یک بازی خوب برای محرم نویدکیا و هادی عقیلی برگزار کنند تا این دو از فوتبال خداحافظی کنند. این نظر شخصی من به عنوان پیشکسوت باشگاه است.

 

سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه آیا قبول دارد برخورد درستی با هادی عقیلی صورت نگرفت؟ تاکید کرد: عقیلی و ایگور استیماچ سرمربی فصل گذشته با هم مشکلاتی داشتند که باید آنرا همان موقع حل می کردند که این مسائل پیش نمی آمد. بالاخره باید یکسری از بزرگان تیم نمی گذاشتند کار به اینجا برسد. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

 

اخوان در خصوص اینکه عقیلی اعلام کرده باشگاه قطعا برای وی بازی خداحافظی برگزار نمی کند، گفت: این نظر هادی عقیلی است. من به عنوان یک ورزشی دلم می خواست برنامه خوبی تدارک دیده شود.

 

سرپرست سپاهان در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت «سرور جباروف» بازیکن ازبکستانی سپاهان برای فصل بعد تاکید کرد: نظر خود جباروف شرط است که دوست دارد کجا بماند ولی او گفته است که نمی توانم در ایران بمانم. به هر جهت باید خودش انتخاب کند.

 

اخوان درباره بیانیه باشگاه استقلال درباره قطعی بودن حضور جباروف در استقلال تاکید کرد: ما هم فکر دیگری نمی کنیم. ما خواستار جباروف هستیم ولی او هم شرایط خودش را دارد. وقتی با جباروف صحبت می کردیم می گفت برای ماندن در ایران مشکل دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین