اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۰۸
مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیسی ها در فصل جاری اتحاد و همدلی بوده، اما دست‌کم در طول دو هفته اخیر انواع و اقسام اتفاقات عجیب و غریب در این تیم رخ داده است.
۱۲:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس لیگ شانزدهم را با مقتدرانه‌ترین قهرمانی ممکن به پایان برد. سرخ‌ها حتی در روز اهدای جام هم توانستند پدیده مشهد را با چهار گل شکست بدهند تا صد هزار هوادار ورزشگاه آزادی را راضی به خانه برگردانند. خود بازیکنان معتقدند مهم‌ترین عامل موفقیت آنها در فصل جاری اتحاد و همدلی بوده، اما دست‌کم در طول دو هفته اخیر انواع و اقسام اتفاقات عجیب و غریب در این تیم رخ داده و کلی دلخوری به وجود آورده است. با این شرایط معلوم نیست اگر لیگ چند هفته دیگر هم ادامه داشت چه اتفاقی رخ می‌داد؛ گو اینکه هنوز دو بازی مهم پرسپولیس در آسیا برابر الهلال و الوحده باقی مانده و واقعا حیف است این تیم فوق‌العاده، به همین سادگی از هم بپاشد.

 

پنالتی طارمی، قسمت اول

پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به کسب پیروزی خانگی برابر الریان قطر داشت. این تیم بازی خوبی هم ارایه داد، اما مهدی طارمی پنالتی سرخ‌ها را به شکل چیپ زد تا بهترین بخت تیم بسوزد و از بین برود. بعد از پایان این بازی هم طارمی به سمت سکوهای معترض به حرکت نمایشی‌اش «هیس» نشان داد تا حاشیه دیگری به وجود بیاید.

 

پنالتی طارمی، قسمت دوم

برانکو در نشست خبری بعد از بازی با الریان گفته بود دیگر در دوران کاری او طارمی پشت ضربات پنالتی قرار نخواهد گرفت، اما فقط چهار روز بعد این بازیکن پنالتی تیمش برابر ماشین‌سازی را زد! کامیابی‌نیا در زمین به طارمی اصرار کرده ضربه را خودش بزند، جلال حسینی و ماهینی هم بلافاصله بعد از این صحنه لب خط رفته‌اند و از برانکو عذرخواهی کرده‌اند.

 

چالش با نیروی انتظامی

بلافاصله بعد از بازی بسیار پرحاشیه پرسپولیس و ماشین‌سازی، سرخ‌ها آماده برگزاری جشن سبک قهرمانی و زدن دور افتخار شدند، اما یگان ویژه استادیوم یادگار با این برنامه مخالفت کرد تا صحنه‌های عجیبی از چالش بازیکنان پرسپولیس با نیروی انتظامی به وجود بیاید.

 

طغیان جلال

بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس، پنج بازیکن این تیم در مصاحبه‌ای فان با برنامه نود شرکت کردند و به شوخی با برخی از هم‌تیمی‌های‌شان پرداختند. این کار آنها اعتراضات زیادی را به دنبال آورد. تندترین واکنش اما مربوط به جلال حسینی بود که چند مصاحبه بسیار تند علیه طارمی و ماهینی انجام داد و هنوز هم حاضر نشده سگرمه‌هایش را باز کند.

 

ویدیو علیه رامین

یک روز بعد ویدیویی عجیب از طارمی منتشر شد که او را در حال شکستن قاب عکس رامین رضاییان نشان می‌داد. مسلما این کار هم نوعی شوخی بود، اما با توجه به شرایط خاص رضاییان و روابط او با باشگاه پرسپولیس، اصلا مناسب به نظر نمی‌رسید. البته گفته می‌شود این فیلم قدیمی بوده و تازه منتشر شده است.

 

غائله هانی

قرار بود جام قهرمانی پرسپولیس را هانی نوروزی بالای سر ببرد، اما به هر دلیل این اتفاق رخ نداد تا گزک دست منتقدان بیفتد و آنها به بازیکنان و مدیران پرسپولیس حمله کنند. همچنین برخی از خودی‌ها هم علیه باشگاه پرسپولیس مصاحبه کردند. طارمی هم وسط استادیوم آزادی با مدیر روابط عمومی باشگاه درگیر شد.

 

پرچم کرواسی

گلر دوم پرسپولیس که اهل کرواسی است مثل همه جای دنیا با پرچم کشورش در این جشن حاضر شد، اما بعد از چند دقیقه به دلایل مجهول پرچم را از دست رادو گرفتند که واقعا حرکت عجیب و ناراحت‌کننده‌ای بوده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین