اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۹۰
بازیکنان تیم پرسپولیس با روحیه خاصی از بازی فردای این تیم مقابل الهلال صحبت می‌کنند.
۱۰:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس فردا باید در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان برود اما بازیکنان این تیم با امید زیادی از این بازی صحبت می‌کنند. در زیر بخشی از صحبت‌های این بازیکنان را می‌خوانیم:

حسین ماهینی: به هوادارانمان یکبار دیگر قهرمانی لیگ برتر را تبریک می‌گویم همچنین به محسن ربیع‌خواه بابت به دنیا آمدن فرزندش تبریک می‌گویم. ما بازی حساسی مقابل الهلال داریم اما چند بازیکنمان حضور ندارد هر چند که با همت بازیکنان برای گرفتن سه امتیاز به بازی می‌رویم.

محسن مسلمان: کار ما سخت است و همه توقع دارند که بازی را ببریم تا بتوانیم صعود کنیم. امیدوارم همه بازیکنان صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند و بتوانیم در نهایت سه امتیاز بازی را بگیریم.

مهدی طارمی: امیدوارم بازی خوب، جذاب و پرگلی باشد و در نهایت هم ما این بازی را ببریم. درباره قول گلزنی هم می‌گویم که همه تلاشم را می‌کنم و هر چه در توان دارم می‌گذارم تا بتوانم گل بزنم و تیمم برنده از زمین بیرون بیاید.

علی علیپور: بازی سختی داریم الهلال هم مثل ما قهرمان لیگ عربستان شده و واقعاً گروه سختی داریم اما ما با هدف اینکه برنده شویم به بازی می‌رویم و امیدوارم با دعای خیر هواداران برنده باشیم.

کمال کامیابی‌نیا: مجدداً قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران تبریک می‌گویم ما مقابل الهلال با همه تمرکزمان باید بازی کنیم و امیدوارم با دعای مردم دست پر از زمین بیرون بیاییم. بعد از آن هم یک بازی با الوحده در خانه داریم و با کمک هواداران این سه امتیاز را هم باید بگیریم.

علیرضا بیرانوند: بازی خوب و سختی خواهیم داشت الهلال هم همانند ما قهرمان شده و به نظرم بازی این دو تیم فینال جام باشگاه‌های جهان است! قول می‌دهم که بازی خوبی انجام دهیم و هر چه قسمت است همان می‌شود. امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم تا روند خوبمان را ادامه دهیم.

سامان نریمان‌جهان: بازی سختی داریم اما امیدوارم در نهایت بازی را ببریم و صعود کنیم.

محسن ربیعی‌خواه: بازی سختی خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم برنده باشیم. اردوی ما هم تا اینجا خوب بوده و امیدوارم از اینجا به بعد هم همه چیز خوب باشد.

صادق محرمی: به هر حال می‌دانیم که الهلال هم از بهترین تیم‌های آسیاست و بازی سختی با این تیم داریم اما برای شاد کردن دل هوادارانمان باید دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وحید امیری: بازی خیلی سختی مقابل الهلال داریم اما بازیکنان با همه وجود برای گرفتن سه امتیاز به بازی می‌روند و به چیزی جز این موضوع فکر نمی‌کنیم. امیدوارم دعای هواداران هم پشت تیم باشد و بتوانیم بعد از قهرمانی در لیگ باز هم دلشان را شاد کنیم و بتوانیم گام بلندی را برداریم.

شهاب کرمی: با روحیه‌ای که در تیم وجود دارد می‌توانیم با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم و امیدوارم این سه امتیاز را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری