اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۷۵
مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: آرزوی قلبی‌ام این است که ذوب‌آهن با شکست العین، در لیگ قهرمانان آسیا از گروهش صعود کند.
۰۵:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| داود فنایی در گفت‌وگویی، در مورد دیدار روز دوشنبه ذوب‌آهن با العین امارات اظهار داشت: العین تیم بسیار قدرتمندی است و ذوب‌آهن بازی بسیار سختی را در پیش دارد. آرزوی قلبی من این است که ذوب‌آهن با شکست این تیم از گروهش صعود کند.

وی در مورد شرایط لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کیفیت مسابقات در آسیا بسیار بهتر است. بازیکنان باکیفیت‌تری در تیم‌های آسیایی مشاهده می‌کنیم. حتی تیم‌های قطری بازیکنان چند ملیتی دارند و سطح این رقابت‌ها بسیار بالاست.

مربی سابق ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه، گفت: ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کند و قطعاً با حمایت تماشاگران پیروز خواهد شد. فکر می‌کنم ذوب‌آهن در این بازی انتحاری بازی کند تا به پیروزی برسد.

فنایی در مورد قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: از اول فصل هم نتایج پرسپولیس به‌گونه‌ای بود که می‌شد قهرمانی این تیم را پیش‌بینی کرد. پرسپولیس بعد از حدود 9 سال قهرمان شد و باعث خوشحالی من است.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس در اسیا خیلی موفق نبود، اظهار داشت: همان‌طور که گفتم سطح مسابقات آسیایی بسیار بالاتر از لیگ برتر است، ضمن اینکه پرسپولیس نیمکت پربایر نداشت و با 12-13 بازیکن بازی می‌کرد. با این حال امیدوارم بتواند الهلال را شکستب دهد و از گروهش صعود کند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در مورد بیرانوند و رادوشوویچ گفت: پرسپولیس در این فصل دو دروازه‌بان عالی دارد و هر دوی آنها بسیار خوب هستند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری