اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۶۴
فدراسیون والیبال ایران برای ادامه همکاری با مایدا چیچیچ سرمربی تیم بانوان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.
۰۵:۳۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| قرارداد مایدا چیچیچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی والیبال بانوان ایران فروردین ماه به پایان رسید. وی بعد از مسابقات نوجوانان دختر آسیا که به میزبانی چین در تاریخ 23 اسفند به پایان رسید به کشورش بازگشت.

در حالی که مایدا گفته بود برای صحبت با مسئولان فدراسیون در خصوص ادامه همکاری فروردین ماه به ایران سفر خواهد کرد، این اتفاق رخ نداد و بازگشت وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

فدراسیون والیبال ایران برای ادامه همکاری با مایدا چیچیچ قرار است بررسی بیشتری انجام دهد و در صورت توافق وی به ایران سفر می‌کند.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: ما فعلا منتظر هستیم کارهای فدراسیون انجام شود. باید همه جوانب کار مثل مسائل فنی را بررسی کنیم بعد تصمیم بگیریم.

وی افزود: شاکله تیم ملی در حال حاضر با تیم بانک سرمایه تمرین می‌کند که قرار است در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. فعلا مشکلی برای تیم ملی نداریم، اما برای آمدن مایدا نیاز به بررسی بیشتری داریم. با داورزنی هم صحبت کرده‌ایم و منتظر هستیم تا جواب نهایی را به ما بدهد.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که در صورت عدم همکاری با مایدا گزینه دیگری پیش رو دارید یا خیر، عنوان کرد: فعلا با گزینه‌ای صحبت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین