اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۳۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکل باشگاه‌های ایرانی درآمدزایی است.
۲۲:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد برنامه‌ریزی برای قهرمانی در آسیا در سال‌های آینده اظهارداشت: این سئوال، سئوال پایه‌ای است. در ادبیات و صنعت فوتبال باید استعدادها را به گونه‌ای پیدا کنید که تحت فلسفه خودتان آموزش بدهید. بسیاری از باشگاه‌ها در دنیا هرکدام سبک و سیاق خودشان را دارند. طبیعی است که اگر بازیکنی در باشگاه یا شرایط دیگر یا موقعیت اقلیمی دیگر و زندگی خصوصی‌اش دارای آداب و رفتاری است.

وی افزود: در ادبیات فوتبال و کارهای تیمی به این مسائل به عنوان یک نکته کلیدی نگاه می‌کنند، بازیکنان باید با هم یاد بگیرند چگونه از من شدن عبور کنند و به ما شدند برسند. در یکی دو سال اخیر در این بحث موفقیت آمیز بودیم اما باید بحث پایه‌ای انجام داد. باید سعی کنیم از سنین پایین‌تر بازیکنان تحت یک روش پرورشی قرار بگیرند اعم از مسائل تکنیکی و تاکتیکی و هم به لحاظ رفتاری. برای مثال می‌گویم، بازی اخیر رئال مادرید و بایرن‌مونیخ بازیکن بایرن اخراج می‌شود اما هیچ بهم ریختگی را شما مشاهده نمی‌کنید، این در اثر یک روش برخورد در یک پروسه زمانی است. این ادبیات در همه تیم به خاطر همین رفتار پیاده می‌شود، این صبر و تحمل در لیگ‌های داخلی ما کمتر دیده می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسائل داوری عنوان کرد: وقتی داوران هم به شکلی تخصصی سوت می‌زنند همه آنها به همین‌گونه سوت خواهند زد، در رفتار بازیکنان بین تیم خودشان و تعامل با تیم داوری و از همه مهم‌تر هواداران هستند. نوع نگرش و رفتار آنها، تک تک آنها یک نقشه می‌خواهد که باید یک سرمایه‌گذاری خیلی خوب انجام شود. سرمایه اصلی ما همین هواداران عزیز هستند، آیا می‌توانیم خدماتی به آنها بدهیم؟ این خدمات خیلی کم است. اندکی از لطف و محبت هواداران را جبران کردیم و برای آنها کار بسیار کمی انجام دادیم. چرا؟ چون هوادار ما باید یک روز کاری‌اش را کنار بگذارد، از زمان آفتاب بیاید تا زمان شروع بازی. انرژی آنها گرفته می‌شود و شرایط هم خیلی مساعد نیست. اما اگر شماره صندلی بزنیم و ردیف را مشخص کنیم نوعی از انتظامات را برقرار کنیم که درست نیم‌ساعت قبل از بازی هوادار بیاید و بنشیند و لذت ببرد.

وی ادامه داد: هیچ‌کدام از این مسائل منفرد و جدا از هم نیستند. اگر فکر کنیم فقط به بازیکن بپردازیم و کادر پزشکی یا کادر فنی هیکدام از اینها تنها نیستند، باید برای هواداران هم برنامه داشت. ما در حال طرح‌ریزی برای همه آنها هستیم. با مهدی تاج رئیس فدراسیون دائم در مورد بلیت فروشی و استقرار هواداران بحث می‌کنیم. تاج هم به جد به دنبال این مسئله هستند و تاکید دارند این کار صورت بگیرد، باید برای همه این مسائل برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرد، باید چیزی بدهیم تا چیزی بگیریم یعنی در واقع در مقابل ارائه خدمات و کالا می‌توانیم انتظار چیزی داشته باشیم، برای آن کالا و خدمات هم باید سرمایه‌گذاری شود و پرداختی‌ داشته باشیم. بزرگ‌ترین مشکل باشگاهی ما بحث درآمدزایی است که ندارند، خیلی در این زمینه مشکل داریم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین