اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۰۷
سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی گفت: ما به تورنمنت یونان به صورت تدارکاتی نگاه می‌کنیم و هدف ما از حضور در این مسابقات شناخت ترکیب نهایی اعزامی به رویداد قهرمانی جهان است.
۱۹:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی بی‌باک در گفت‌وگویی، در مورد اعزام تیم ملی تکواندوی بزرگسالان برای حضور در تورنمنت یونان، گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی به خوبی پیگیری می‌شود و تا روز دوشنبه تمرینات ما ادامه خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، ما سه‌شنبه راهی یونان محل برگزاری مسابقات خواهیم شد. 

وی در ادامه افزود: ما به تورنمنت یونان به صورت تدارکاتی نگاه می‌کنیم و هدف ما از حضور در این مسابقات شناخت نهایی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان است. این رویداد بهترین فرصتی است که اردونشینان می‌توانند امتیازات خوبی را کسب کنند. مسئله اصلی این است که برای به دست آوردن شناخت کافی از ملی‌پوشان و در نهایت معرفی ارنج اصلی،‌ باید در یک رویداد سنگین شرکت می‌کردیم تا ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص شود. در حال حاضر تورنمنت یونان یکی از سنگین‌ترین مسابقاتی است که برگزار می‌شود که بیش از 3 هزار نفر از بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور خواهند داشت. 

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در ادامه، خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت یونان اولین و آخرین مسابقاتی است که ما پیش از اعزام به قهرمانی جهانی خواهیم داشت، عملکرد نفرات حاضر در این رقابت‌ها برای ما مهم است و به همین دلیل پس از بازگشت از این رقابت‌ها پس از بررسی عملکرد آنها ترکیب 8 نفر نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی خواهند شد. 

بی‌باک در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:‌ کسب مدال در این رقابت‌ها برای ما اولویت نیست و درواقع می‌خواهیم ملی پوشان را در این مسابقات مهم محک بزنیم. عملکرد آنها برای ما در اولویت اصلی است. ما به این رقابت به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم و پس از بازگشت به ایران و قبل از بیستم اردیبهشت ماه ترکیب نهایی مشخص می‌شود. 

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری