اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۰۰
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: در صورتی که بتوانیم در فصل نقل و انتقالات تیم را تقویت کنیم توانایی حضور در بین تیم‌های قدرتمند آسیا را خواهیم داشت.
۱۹:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید آذری در گفت‌وگویی، اظهار داشت: بازی بسیار سختی با العین روز دوشنبه داریم این تیم نایب قهرمان آسیاست و تیم باکلاس و با امکاناتی است. ما هم تیم ذوب آهن هستیم که بازیکنان و کادر فنی توانمند داریم و کارخانه ذوب آهن و شخص مهندس صادقی مدیرعامل کارخانه و اعضای هیأت مدیره باشگاه همواره ما را حمایت کرده‌اند. هواداران ذوب آهن هم مثل بازی با بنیادکار تیم را در این مسابقه سخت همراهی می‌کنند. در صورت پیروزی مقابل العین صعودمان قطعی می‌شود و امیدوارم که این اتفاق برای ما رخ بدهد تا در شب مبعث پیامبر اسلام (ص) بتوانیم عیدی خوبی به مردم و فوتبال ایران بدهیم.

آذری تصریح کرد: العین برای یک جنگ تمام‌عیار به اصفهان می‌آید و با توجه به اینکه تیمی پرامکانات است از اینکه در جدول لیگ قهرمانان پایین‌تر از تیم ما قرار گرفته بسیار ناراحت است و مجموعه این باشگاه زیر فشار است. 5، 6 پیش قراول العین که برای هماهنگی کارهایشان آمده‌اند صحبت‌هایی را مطرح کردند که متوجه شدیم آنها به خاطر نتایج این فصل‌شان در آسیا زیر فشار هستند. کاروان العین 60 نفر است که امشب وارد اصفهان می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه فکر می‌کند ذوب آهن بتواند امسال در آسیا به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند، اظهار داشت: ما هدفی را برای باشگاه تعریف کرده‌ایم و یک برنامه 4 ساله برای باشگاه داشته‌ایم که اکنون 3.5 سال آن گذشته است. در صورتی که بتوانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم این پتانسیل و توانایی را داریم که به جمع تیم‌های قدرتمند آسیا برسیم.

آذری در مورد شرایط ذوب آهن در لیگ، گفت: تمام تمرکزمان بر روی مسابقات باقیمانده لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیاست. در لیگ برتر حساسیت‌ها زیاد شده و امیدوارم که فدراسیون و سازمان لیگ ناظرین ویژه‌ای را برای مسابقات تعیین کنند تا جو سالمی که از ابتدای فصل وجود داشت در لیگ باقی بماند و تیم‌ها مردانه و شرافتمندانه مبارزه کنند و نتیجه درون مستطیل سبز رقم بخورد و هر تیمی که شایسته است در جایگاه مناسبش قرار بگیرد و شاهد حرکات غیرجوانمردانه نباشیم.

وی در مورد اینکه منظورش حضور در رتبه چهارم لیگ است تا شانس‌آسیایی شدن را دوباره داشته باشد، گفت: بحث من فقط شانس حضور در آسیا نیست بلکه معتقدم ذوب آهن در این فصل با وجود جدایی چندین بازیکن و همچنین مصدومیت قاسم حدادی‌فر که بازیکن ارزشمندی است بتوانیم در رتبه چهارم قرار بگیریم زیرا فصل گذشته ذوب آهن در لیگ ششم شد.عملکرد باشگاه ذوب‌آهن تاکنون هم قابل دفاع و خوب بوده اما اگر بتوانیم دو رتبه نسبت به فصل گذشته بهتر باشیم قطعاً رضایت بیشتری خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به عملکرد بازیکن جوان تیمش، گفت: مجتبی حسینی تیم رتبه چهاردهم جدول را تحویل گرفت و این شهامت را داشت که در چنین تیمی کار کند. ما هم این شهامت را داشتیم که در یک تصمیم گروهی هدایت ذوب آهن را به او بسپاریم و از اینکه شهنازی رئیس هیأت مدیره به پیشنهاد من اعتماد کرد و سکان هدایت ذوب آهن را به حسینی سپردند تشکر می‌کنم. این تصمیمی بود که اعضای هیأت مدیره همه با هم گرفتند و کاملاً‌ هم قابل دفاع است.

آذری در مورد اینکه حسینی فصل آینده هم سرمربی ذوب‌آهن خواهد بود یا نه،‌گفت: عملکرد حسینی کاملاً قابل دفاع و مثبت است و ما تصمیمی جمعی، فنی، قاطع و تخصصی خواهیم گرفت اما قطعاً عملکرد سرمربی تیم ما قابل دفاع است. من به عنوان کسی که او را برای سرمربی‌گری پیشنهاد دادم همچنان از عملکردش دفاع می‌کنم اما نه بر اساس اساسنامه و نه از نظر قانونی این حق را ندارند که تنهایی برای انتخاب سرمربی تیم تصمیم بگیرند. باید تصمیمی گروهی گرفته شود.

وی در مورد جدایی بازیکنان این تیم از ذوب‌آهن، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که قالب تیمی‌مان را حفظ کنیم و هیچ بازیکنی از ذوب آهن جدا نشود هر بازیکنی هم که به هر دلیلی از ذوب آهن جدا شده برایش آرزوی موفقیت کرده‌ایم امسال سال جام جهانی است و بازیکنان ما می‌دانند که برای درخشیدن می‌توانند در ذوب آهن توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد شایعه جدایی حدادی‌فر و رجب‌زاده از این تیم،‌گفت: آنها بزرگترها و کاپیتان تیم هستند و ذوب آهن خانه آنها محسوب می‌شود. من همیشه سعی کرده‌ام که تصمیمات را به صورت دموکراتیک بگیرم. ما تلاش می‌کنیم هارمونی که ذوب آهن به دست آورده را حفظ کنیم، این تیم در یک برنامه 3.5 ساله به هماهنگی رسیده و نمی‌خواهیم کسی از تیم ما جدا شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آذری ذوب آهن
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری