اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۸۱
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت:‌کناره‌گیری تیم خونه به خونه از لیگ ظلم به همه تیم هاست و برادران حسن‌زاده و دست نشان مثل همیشه ورزشی و جوانمردانه رفتار می‌کنند.
۱۸:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بهرام رضائیان در گفت و گویی، در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با جدیت تمرین می کنند تا این هفته مقابل استقلال اهواز بازی خوبی انجام بدهیم. خودمان را در این بازی از پیش برنده نمی دانیم و بازیکنان و کادرفنی برای پیروزی در این مسابقه با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

وی در مور کناره گیری خونه به خونه از لیگ یک گفت: مسئولان این باشگاه از تاخیر در صدور رای انضباطی این تیم با نساجی ناراحتند و به همین دلیل این مساله در رسانه ها مطرح شد. قطعا کناره گیری خونه به خونه ظلم به همه تیم ها از تیم های صدرنشین تا قعرنشین است. من با شناختی که از برادران حسن زاده و نادر دست نشان سرمربی تیم دارم می دانم که آنها مثل همیشه ورزشی و جوانمردانه رفتار می کنند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی این باشگاه بعد از صعود به لیگ برتر گفت: به هر حال این باشگاه دولتی است و هر لحظه ممکن است که اتفاقاتی رخ بدهد اما تا این لحظه هیچ خبری از تغییرات در باشگاه نیست و برخی دنبال حاشیه سازی برای تیم ما هستند. بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه با قدرت کار می کنند تا فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی در مورد اینکه دولت برای تیم پارس جنوبی در لیگ برتر حرفه ای اجازه هزینه کردن دارد یا نه گفت: طبق قانون دولت حق هزینه در ورزش حرفه ای را ندارد اما راهکارهایی هم برای این مساله در نظر گرفته شده است، اکنون تیم هایی مثل نفت آبادان در لیگ برتر حضور دارند.

رضائیان در مورد وضعیت سرمربی تیم برای فصل آینده در صورت صعود به لیگ برتر گفت: مهدی تارتار فصل آینده نیز سرمربی پارس جنوبی است و با او همکاری مان را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری