اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۷۷
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: من این هفته نوید این را می‌دهم با بازیکنان جوان در مقابل تیم پارس جنوبی جم، قهرمانی این تیم را به هفته آخر موکول کنیم.
۱۷:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید بابایی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم استقلال اهواز و بازی این هفته خود مقابل پارس جنوبی جم گفت:هفته قبل مقابل خیبر خرم‌آباد نتوانستیم از دروازه‌بان اصلی خود استفاده کنیم و از بازیکن جوان خود و همچنین 8 بازیکن جوان دیگر استفاده کردیم. البته با وجود بازی خوبی که تیم استقلال اهواز از خود در این بازی به نمایش گذاشت، نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی استقلال اهواز افزود: من این هفته می‌توانم این نوید را دهم که با یک بازی خوب با بازیکنان جوان خود مقابل تیم پارس جنوبی شاید قهرمانی این تیم را به هفته آخر موکول کنیم. ما با 30 درصد از بازیکنان باقیمانده و با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید به مصاف با پارس جنوبی به میدان می‌رویم و برای این بازی برنامه خاصی داریم.من در اینجا باید تشکری از مدیرعامل این باشگاه سرهنگ صادقی داشته باشم. با توجه به اینکه این باشگاه مشکلات زیادی از نظر مالی و امکاناتی دارد، او تمام سعی و تلاش خود را برای هرچه بهتر کردن وضعیت باشگاه انجام می‌دهد.

وی همچنین افزود:تیم پارس جنوبی با کادر بسیار مجرب و بازیکنان جوان و تاکتیک‌پذیر با کادری مدیریتی بسیار قوی وارد لیگ شدند این نتیجه‌ای که از این تیم می‌بینیم همه، تلاش آن مجموعه است. ما این تیم را خیلی خوب آنالیز کردیم و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را در تمرینات مورد بررسی قرار دادیم، امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند در خور شأن مردم خوزستان به خصوص شهر اهواز انجام داده و نتیجه لازم را کسب کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری