اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۶۵
پیشکسوت استقلال گفت: قلعه نویی سال ها در استقلال بوده اما دلیلی نمی شود که وقتی سرمربی تراکتورسازی است، دیگر خوشحالی نکند.
۱۷:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد زرینچه در رابطه با شکست استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت: از قبل مشخص بود که این بازی حساسیت بالایی دارد و تیم برنده می تواند جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد. حالا باید منتظر بمانیم که 2 بازی آینده خود را انجام دهند و نتایج آنها مشخص کننده تیم دوم جدول خواهد بود. به نظرم هر 2 تیم بازی های سختی پیش رو دارند و شاید استقلال شرایطش خیلی بهتر است که بتواند دومی را کسب کند. البته جایگاه دومی برادر سومی است و خیلی فرقی با هم ندارند.

 

وی درباره تصاویری که از مشت های گره کرده قلعه نویی منتشر شده، عنوان کرد: مگر شما نمی بینید که بایرن مونیخ با بارسلونا بازی داشت و گواردیولا روی نیمکت چقدر شور و هیجان داشت. مگر چه اشکالی دارد که قلعه نویی برای موفقیت تیمی که هدایتش را برعهده دارد، خوشحالی کند؟ این مسائل برای آدم های عقب مانده است و توسط آنها مطرح می شود. حالا قلعه نویی سالها در استقلال بوده اما دلیلی نمی شود که وقتی سرمربی تراکتورسازی است، دیگر خوشحالی نکند.

 

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: یک مربی وظیفه اش این است که وقتی تیمش گل می زند و بازیکنش خوب بازی می کند، خوشحالی کند. این مساله قبلا برای علی دایی و پرسپولیس هم مطرح شده بود. این ها مسائل پوچی است و نباید به آنها توجه کرد.

 

زرینچه در پاسخ به این سوال که برای بازی استقلال مقابل الاهلی به ورزشگاه می رود یا خیر، گفت: من را که دعوت نمی کنند و به نظر می رسد از ما خوششان نمی آید. اگر دعوت کنند، با جان و دل می رویم. فقط من نیستم و سایر پیشکسوتان نیز هستند. اگر به پیشکسوتان زنگ بزنند و دعوت کنند، ما هم با جان و دل برای تشویق استقلال می آییم. اینقدر برای ما استقلال عزیز است که با سر و دست می آییم، به شرطی که توجه شود. 

 

وی درباره بازی استقلال مقابل الاهلی امارات خاطرنشان کرد: این یک بازی حیاتی برای استقلال است اما سختی آن را هم نباید فراموش کنیم. امیدوارم استقلال بتواند پیروز شود و به مرحله بعدی برسد تا همه ما خوشحال شویم.

 

پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: شاید پرسپولیس حقش بود چون برنامه آنها نشان می داد که در تفکرشان این بود. استارت این همکاری از سال قبل خورد. من هم به آنها تبریک می گویم و برایشان در آسیا آرزوی موفقیت می کنم. 

 

زرینچه در پایان درباره ستاره پرسپولیس افزود: من نمی دانم قانون چه می گوید اما استقلالی ها که ستاره در آسمان آبی زیاد دارند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری