اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۳۰
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از استقبال کم هواداران در دربی اهواز متعجب شدم و نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست.
۱۴:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بهمن روشنایی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل فولاد در دربی اهواز، گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان ما با توجه به مشکلات 2-3 جلسه تمرین نکردند اما با صحبت‌هایی که کردیم آنها متقاعد شدند که کار خود را دنبال کنند و تمرینات را تا پایان فصل پیش ببرند. بازیکنان با دل و جان کار کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها در این شرایط سخت مالی به بهترین شکل بازی می‌کنند. امیدوارم این عملکرد خوب در دیدار مقابل الفتح عربستان هم ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه این تیم بعد از اعتصاب به نظر قوی تر می‌آیند،‌ اظهار داشت: شرایط روحی و روانی تیم اجازه نمی دهد بازیکنان با تمرکز کار کنند. سال‌ها در شرایط سخت با استقلال اهواز کار کردم اما دیگر فضا عوض شده و نمی‌توان به همان روش قبل کار را پیش برد قبلا فضا طوری بود اگر بازیکنان مشکل مالی داشتند توجه نمی‌کردند اما اکنون شرایط فرق می‌کند. هزینه‌ها بالا رفته و اگر پول داده نشود زندگی برای بازیکنان سخت می‌شود خیلی از اوقات در تمرین و مسابقات شرمنده اخلاق خوب بازیکنان می‌شوم که با تمام وجود کار می‌کنند و گلایه‌ای ندارند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد استقبال کم هواداران، خاطرنشان کرد:‌ از این مسئله متعجب شدم و نمی‌دانم چرا هواداران به ورزشگاه نیامدند. این مسئله برای خودمان هم جای سوال داشت این دربی بود که بدون تماشاگر برگزار شد.

روشنایی در مورد اینکه آیا برای اعزام تیم مشکلی وجود ندارد،‌ گفت: عصر امروز راهی تهران می‌شویم و ساعت 12 شب به سمت قطر سفر می‌کنیم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از دیدار مقابل الفتح، عنوان کرد:‌ نسبت به این بازی خوشبین هستم. در بازی مقابل لخویا کار را سخت می‌دیدم قبل از شروع مسابقه به سیدسیروس پورموسوی گفتم کار بسیار سخت است چرا که شرایط روحی و روانی تیم را می‌دیدم. در بازی با سایپا و سیاه‌جامگان نتیجه نگرفته بودیم و شرایط تیم خوب نبود. بازیکنان در خودشان بودند و از این بازی می‌ترسیدم. به سید گفتم این بازی را می‌بازیم که همینطور هم شد. خوشبختانه شرایط تیم بهبود پیدا کرده و اکنون وضعیت روحی بازیکنان خوب است. قطع به یقین ما مقابل الفتح پیروز می‌شویم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد ناراحتی پورموسوی از ارتباط برخی مدیربرنامه‌ها با بازیکنان این تیم و اینکه باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است، گفت: با خود این فرد صحبت کردم و گفتم حق ندارید در این شرایط روحی روانی که ما مشکل مالی هم داریم با بازیکن تیم ما صحبت کنید و او را از شرایط بازی خارج کنید. بازیکن فکر میکند اینجا پول نیست و جایی که می‌خواهد برود پول هست. در این شرایط او تمرکزش را از دست بدهد. بازیکن نگران مصدومیت و ... می‌شود. این افراد تمرکز را از بازیکنان تیم‌مان می‌گیرد. این فرد به اهواز آمد و با چند بازیکن ما قرارداد بست.کاری به اینکه قرارداد بسته‌اند یا نه ندارم اما این مقطع زمان انجام چنین عملی نبود. باشگاه ما مشکلات مالی دارد و صحبت در مورد تیم آینده و بیان پول هنگفت تمزکز بازیکن ما را برهم می‌زند. به بازیکنی که با 200 میلیون تومان در استقلال خوزستان بازی می‌کند قول قرارداد 800 میلیونی داده شده و وضعیت روحی روانی بازیکن ما بر هم زده می‌شود. کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود کند. اگر قصد درست هزینه کردن و به وجود آوردن شرایط خوب را داریم باید با این مسائل برخورد کنیم.

وی افزود:یکی از مدیربرنامه‌ها به دلیل عدم پرداخت درصدش اجازه نداد چند بازیکن ما به دلیل مشکلات مالی بازی کنند. بازیکن هم در این شرایط دچار مشکل می‌شود. بازیکن هم باید تمرکز کند و با کسانی قرارداد ببندند که برایشان مشکلی به جود نیاورد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری