اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۲۲
دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و تاهیتی بامداد امروز به وقت ایران برگزار شد.
۱۱:۱۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که 29 فروردین ایران را به مقصد باهاما ترک کرده بود پس از سفری طولانی در نهایت بامداد جمعه (یکم اردیبهشت) وارد باهاما شد.

بازیکنان پس از ورود به باهاما و استراحتی کوتاه ، تمرینات ریکاوری را برگزار کردند و در دومین روز حضور خود در باهاما نیز تمرینات نسبتا سبکی از سوی کادرفنی در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت تا آماده دیدار دوستانه برابر تاهیتی شوند.
دومین دیدار دوستانه تیم ملی ایران پیش از آغاز رقابتهای جام جهانی بامداد امروز (به وقت ایران) برابر تاهیتی برگزار شد و در نهایت با نتیجه 9 بر دو به سود ایران به پایان رسید.
گل های تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این دیدار را امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، فرید بلوکباشی، علی ناظم، پیمان حسینی، محمدعلی مختاری (هر کدام یک گل) و محمد مرادی (3 گل) به ثمر رساندند.
گفتنی است در مسیر ایران به باهاما اعضای تیم ملی کشورمان اقامت یک روزه ای در کشور پاناما داشتند و بازی دوستانه ای با تیم ملی این کشور برگزار کردند که آن دیدار با نتیجه 6 بر پنج به سود ایران به پایان رسیده بود.
لازم به ذکر است تیم ملی پاناما به عنوان قهرمان Concacaf و تیم ملی تاهیتی به عنوان قهرمان اقیانوسیه در جام جهانی 2017 باهاما حضور دارند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری